logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie już za nami

   06.05.2021, przeczytano 1033 razy
ilustracjastrzałka

Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, składa podziękowania wszystkim osobom i firmom zaangażowanym w przygotowanie premierowego spotkania poświęconego drukowi wielkoformatowemu oraz licznemu gronu gości, tworzącemu jego wspaniałą atmosferę. Jak podkreśla gospodarz, to dzięki niej, jak również dzięki nieocenionemu wkładowi merytorycznemu partnerów Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie – firm: Atrium Centrum Ploterowe, SCORPIO, Epson Europe we współpracy z API.PL, a także dzięki wsparciu patronów: COBRPP, PIAP, PSSiDC, targów FestiwalDruku.pl i RemaDays, oraz magazynów i portali branżowych: „Dostawcy OOH magazine”, Signs.pl i „Świat DRUKU” – możliwe było zaproponowanie polskiej społeczności branżowej interesujących prezentacji ekspertów oraz pokazów pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-juz-za-nami,391336,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, Jacek Stencel i Jacek Szydłowski – przybliżyli obecne realia rynku druku wielkoformatowego z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA. Piotr Ronke ze SCORPIO, wskazał jak zabłysnąć w wielkim formacie – w wystąpieniu usłyszeliśmy wiele cennych wskazówek dotyczących możliwości wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint. Rafał Hnidziuk, przy wsparciu Tomasza Kucińskiego, z firmy Epson Europe, zabrali słuchaczy na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach. Ich prezentacje odbyły się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski. Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspirował słuchaczy swoją prezentacją „Nowe nisze dla druku wielkoformatowego”. Następnie goście konferencji przenieśli się do Opola, gdzie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaprosili ich przedstawiciele tej firmy.

Nie zabrakło także ciekawego panelu dyskusyjnego, podczas którego reprezentanci drukarń wielkoformatowych – Marcin Bosek (Modern Forms), Łukasz Chęciński (Drukpoznan.pl), Iwona Dulińska (Kunszt), Jacek Stencel (Pasja) i Wojciech Wąsowski (12M) – próbowali znaleźć odpowiedź na pytanie, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces, czy na przetrwanie.

Uczestnicy konferencji przekazali organizatorowi i partnerom wydarzenia wiele pozytywnych opinii, podkreślając zwłaszcza dobór ciekawych i inspirujących tematów. Takie recenzje tym bardziej zachęcają spółkę Polski Drukarz do organizacji kolejnych spotkań z branżą. Wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce będą one możliwe nie tylko w świecie wirtualnym, ale też podczas stacjonarnych eventów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz Sp. z o.o.

www.swiatdruku.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764