logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes

   22.02.2024, przeczytano 704 razy
ilustracja

Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-podsumowanie-promo-show-2024%3A-relacje-buduja-biznes,403207,artykul.html

Stała jakość

14-15 lutego 2024 r. w EXPO XXI Warszawa odbyły się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Targi na stałe wpisały się do kalendarza marketerów co potwierdziła ich liczna frekwencja podczas tegorocznej edycji. Wydarzenie oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w reklamie jak i poligrafii, a to wszystko w dogodnej lokalizacji, w centrum Warszawy. PROMO SHOW dedykowane jest agencjom reklamowym, drukarniom i pracownikom działów marketingu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Międzynarodowość targów

Podczas tegorocznego wydarzenia podwoiła się liczba zwiedzających z zagranicy. Odnotowano rejestracje z takich krajów jak: Niemcy, Litwa, Łotwa, Czechy, Słowacja, Ukraina, Wielka Brytania, Malta, Finlandia, Norwegia, Szwecja, Grecja, Portugalia, Rumunia, Dania, Estonia, Irlandia, Chorwacja, Węgry, Austria, Francja, Holandia, Indie, Egipt, Słowenia, Bułgaria, Gruzja, Włochy, Emiraty Arabskie, Turcja, Mołdawia. Na tak liczną frekwencję miała również wpływ także międzynarodowa promocja wydarzenia. 

Nowości i premiery dostawców mediów i maszyn

Na stoiskach wystawców miały miejsce liczne promocje, premiery i warsztaty. 

Strefa konkursowa SUPER GIFT wraz ze strefą dla Agencji Reklamowych

Tegoroczna edycja konkursu SUPER GIFT przyciągnęła liczną publiczność. Zwiedzający pośród wszystkich zgłoszonych gadżetów wyłaniali swoich faworytów w 7 kategoriach / Produkty do 5zł, 5-20zł, 20-50zł, 50-100zł, powyżej 100zł,  oraz GIFT BOX i Super Business Gift – najlepszy artykuł promocyjny dla menadżera. Wyniki konkursu zostaną podane w najbliższych dniach.

Obok SUPER GIFT organizator przygotował strefę dla Agencji Reklamowych w której można było odpocząć, napić się kawy, zjeść przekąskę i ruszyć dalej na spotkania z wystawcami.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Trzeci dzień targów – Wieczór Wystawców

Pierwszego dnia targów, odbyła się uroczysta Gala dla Wystawców oraz zaproszonych gości, na której bawiło się ponad 1000 osób. Po za wystawcami przedstawiciele agencji reklamowych z polski oraz z zagranicy. Wieczór ten, od lat traktowany jest jako nieformalny trzeci dzień targowy, gdzie w kuluarach można również porozmawiać o biznesie.

ilustracjastrzałka

Podczas oficjalnej części imprezy, na scenę zostały zaproszone firmy, które w tym roku obchodziły swoje jubileusze, a wywiady z nimi pojawiły się na łamach drukowanego wydania OOH magazine: Headwear, Citron, Rosnowski Gift, Media (Greenverta), Salem Design Studio, Wilk Elektronik (Goodram), Natura Zenon Mizerek, USB System, Friendsy, Falk&Ross, AVANT, Trendfactory, Voytex, Romanik, Karlowsky, Rascal, TORRO, Pier Luigi.

W iście eurowizyjnym stylu zaprezentowany został film z zaproszeniami partnerów wydarzenia: RX Deutschland organizatora PSI, eppi magazine organazatora HAPTICA® live, Comunikart oraz organizacji branżowych: PromoAlliance, IPPAG Cooperative AIMFAP.

Gwiazdą wieczoru był GROMEE Reprezentant Polski w 63. Konkursie Piosenki Eurowizji.

Kolejna edycja targów PROMO SHOW odbędzie się również w EXPO XXI Warszawa w dniach 29 i 30 stycznia 2025 r. 

Więcej informacji: https://promoshow.pl/

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764