logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Polish Graphic Design Awards 2020: znamy wyniki!

   30.06.2021, przeczytano 1970 razy
strzałkistrzałka
Eklektyk - kroje pisma Maciej Połczyński

26 czerwca 2021 roku w Komunie Warszawa w Warszawie odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród organizowanego po raz czwarty konkursu Polish Graphic Design Awards. W ramach konkursu 14 zespołów jurorskich przyznało ponad 200 nominacji, 65 wyróżnień i 45 nagród głównych dla najlepszych projektów graficznych 2020 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-polish-graphic-design-awards-2020%3A-znamy-wyniki%21,392097,artykul.html

Nagrody główne w poszczególnych kategoriach otrzymali następujacy projektanci, projektantki i zespoły: 247 studio, Aneta Lewandowska, Antoni Kwiatkowski, balsamstudio, Bartosz Kosowski, Beata Śliwińska "Barrakuz", studio Bękarty, Damian Nowak, Parastudio, Dawid Fik, Gabriela Baka, Igor Kubik, Jakub Jezierski, Kasia Augustyniak, Katarzyna Bojanowska, Konrad Rószkowski, Krzysztof Bielecki, Maciej Połczyński, Laïc: Type Foundry, Marta Lissowska, Mateusz Machalski, Borys Kosmynka, Anna Wieluńska, MELT, Nina Gregier, Ola Niepsuj, Ola Płocińska, Oliwia Michniewska, Paulina Szuścik, Ovid Works, grupa panGenerator, Patryk Hardziej, Ada Zielińska, Paweł Jońca, Pilar Rojo, Marek Knap, Natalia Cyrankiewicz, Renata Motyka, Ryszard Bienert, studio Super Super, Syfon Studio, studio to/studio, TOFU Studio, UVMW studio i Wunderfabrik.

Przyznane zostały także nagrody specjalne: najlepszą projektantką 2020 roku została Beata Śliwińska „Barrakuz", najlepszym zespołem projektowym 2020 roku – studio Bękarty, projekt 2020 roku to „Archiwum Protestów Publicznych” autorstwa Syfon Studio, a specjalną nagrodę Arctic Paper 2020 za najlepszą publikację otrzymała to/studio za seria „Mini” wydawnictwa „Tajfuny”.

Wybranym laureatom i laureatką zostały także przyznane nagrody specjalne, ufundowane przez Arctic Paper, Depositphoto, Karakter i Threedotstype.

Konkurs objęty był patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: PGDAwards

www.polishgraphicdesign.com

Galeria: PGDAwards 2020

Dodatkowe informacje:

Partnerzy główni:
Arctic Paper, Depositphoto, Karakter, Threedotstype, Komuna Warszawa

Patroni branżowi:
Fundacja Bęc Zmiana, Polish Designers, Polska Izba Opakowań, Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej

Patroni medialni: 
Design Alley, Dailyweb, GrafMag, Formy, Nowy Marketing, Notes na 6 tygodni, Rynek Papierniczy.pl, Portal Medialny, Signs.pl, Świat Druku, The Brief - co znosi psychika grafika, Hiro.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland
7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764