logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show: start we środę!

   12.02.2024, przeczytano 572 razy
ilustracja

W najbliższą środę i czwartek 14 i 15 lutego odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Event skierowany jest do profesjonalistów z branży poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show%3A-start-we-srode%21,403081,artykul.html

PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w poligrafii, jak i reklamie. Event dedykowany jest wyłącznie dla: agencji reklamowych, drukarni i klientów końcowych. Organizator weryfikuje każdą rejestrację.

  • Ponad 270 wystawców.
  • Komfortowe warunki spotkań w trzech halach EXPO XXI Warszawa.
  • Sprawdzony organizator.

Wszystkich wystawców można znaleźć za pomocą wygodnej wyszukiwarki. Interesujący produkt można natomiast znaleźć po grupie towarowej i sprawdzić, u których dostawców będzie można go dostać. To również doskonała propozycja, która ułatwi przygotowania spotkań podczas targów.

Wyszukiwarka znajduje się na stronie dedykowanej targom – promoshow.pl/katalog-wystawcow/.

Miejsce:

  • EXPO XXI Warszawa
  • Prądzyńskiego 12/14
  • Zaplanuj trasę: KLIKNIJ.

Godziny otwarcia dla odwiedzających:

  • 14 lutego – środa 10:00-17:00 
  • 15 lutego – czwartek 10:00-16:00

Trwa bezpłatna rejestracja: promoshow.pl/#rejestracja.

Relacja filmowa z ubiegłorocznej edycji: https://youtu.be/emFycJgxSqU?si=1Pc8hhUjwNV6dGYS

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764