logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show: targi skali międzynarodowej

   03.12.2024, przeczytano 441 razy
ilustracja

Obecność profesjonalnych zwiedzających z Polski i ponad 20 innych krajów udowadnia, że targi PROMO SHOW są jednym z najważniejszych wydarzeń branży artykułów promocyjnych w Europie. Blisko 500 przedstawicieli TOP agencji reklamowych będzie uczestniczyło razem z wystawcami w Gali Wieczornej targów. Obok przestrzeni do prezentacji innowacyjnych produktów, PROMO SHOW jest także wyjątkową platformą do budowania relacji biznesowych na skalę międzynarodową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show%3A-targi-skali-miedzynarodowej,406713,artykul.html

Wieczorna gala: networking w nieformalnym stylu

Jednym z kluczowych momentów wydarzenia – poza dwoma intensywnymi dniami targowymi – jest wieczorna gala, będąca nieformalnym trzecim dniem targów. – W naszej wieczornej imprezie udział biorą co roku topowe agencje z całej Europy, co tworzy doskonałą okazję do nawiązywania relacji i zacieśniania współpracy w biznesowej, ale i przyjaznej atmosferze. Gala stała się platformą wymiany doświadczeń, omawiania trendów i budowania partnerstw, które mogą wpłynąć na przyszłość branży promocyjnej w regionie i poza nim – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży w OOH magazine, organizator targów PROMO SHOW.

ilustracjastrzałka

Międzynarodowa promocja i unikalna wartość targów

Targi PROMO SHOW zyskały także wsparcie medialne od partnerów z różnych krajów, dzięki czemu międzynarodowa promocja wydarzenia dotarła do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami. To, co wyróżnia te targi na tle innych, to ich unikalna wartość w skali europejskiej – stworzenie przestrzeni nie tylko do prezentacji produktów, ale przede wszystkim do budowania relacji i zacieśniania więzi biznesowych. Wielokulturowy charakter, innowacyjność wystawców oraz zaangażowanie uczestników z różnych zakątków świata podkreślają rosnące znaczenie PROMO SHOW na mapie globalnych wydarzeń z rynku reklamy, marketingu i poligrafii.

Tak wyglądał „trzeci” nieformalny dzień targów w tym roku: https://www.youtube.com/watch?v=QOgmkmjNW2g

Organizator targów PROMO SHOW współpracuje m.in. z wydawnictwem Euroexpo z Rumunii, niemieckim wydawnictwem EPPI, hiszpańskim C!mag – organizatorem targów C!Print Madrid, francuskim CTCO oraz IPPAG, międzynarodowym stowarzyszeniem wiodących na rynku firm zajmujących się artykułami promocyjnym i AIMFAP – hiszpańskim stowarzyszeniem zrzeszającym producentów artykułów promocyjnych.

  • Targi PROMO SHOW odbędą się 29-30 stycznia 2025 r. w EXPO XXI Warszawa. Więcej o evencie można przeczytać na stronie promoshow.pl/.
  • Bezpłatna rejestracja: promoshow.pl/#rejestracja.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764