logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 – branża poligrafiiczna na lutowych targach w Expo XXI Warszawa

   20.07.2022, przeczytano 858 razy
ilustracja

W poprzednich edycjach Promo Show wystawcy reprezentowali przede wszystkim firmy z szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Przyszłoroczna edycja – przeniesiona do warszawskiego Centrum wystawienniczego EXPO XXI Warszawa – to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym Promo Show oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-%E2%80%93-branza-poligrafiiczna-na-lutowych-targach-w-expo-xxi-warszawa,396662,artykul.html

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Na targach swoją ofertę zaprezentuje m. in. Epson, który szuka nowych metod dotarcia i pozyskania klientów. – Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebuje nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w Promo Show 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych SC-T7700D dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, SC-P8500D dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R. Na szczególną uwagę zasługują też rozwiązania sublimacyjne do druku na tekstyliach z rodziny SureColor SC-F, w tym Epson SC-F10000H najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 76-calowa, 6-kolorowa drukarka sublimacyjna klasy przemysłowej do wszechstronnego zastosowania – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

Wśród wystawców pojawi się także firma Viscar. – Zawsze oczekujemy kolejnych edycji Festiwalu Marketingu, którego od wielu lat jesteśmy częścią. Wysoko cenimy to wydarzenie, dla nas jest to ważne spotkanie z profesjonalistami z branży. To targi bez zbędnej, marketingowej otoczki, dedykowane realnym spotkaniom z naszymi klientami. Z zadowoleniem przyjęliśmy więc informację o organizacji przez OOH magazine Promo Show w terminie zimowym, zwyczajowo rozpoczynającym sezon targowy. Jesteśmy pewni że edycja 2023 przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764