W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW – w nowej formule. Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów.
Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu. Targi dotychczas odbywały się w butikowej formule, w tym roku na prośbę wystawców przeniosły się do hal wystawienniczych w centrum Warszawy.
Coraz większe zainteresowanie targami skłoniło organizatorów do wyboru nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej, lokalizacji. Wybór padł na sprawdzony już (podczas wielu edycji Festiwalu Marketingu) obiekt – EXPO XXI Warszawa, co pozwoliło na udział dużo większej liczbie wystawców jak i zwiedzających.
Podsumowanie targów w liczbach:
- Ponad 210 wystawców.
- Ponad 600 brandów.
- 8150 zwiedzających.
- Zwiedzający reprezentujący 47 krajów.
- 9132 m2 powierzchni wystawienniczej.
- 2 dni targowych inspiracji oraz niepisany trzeci dzień, czyli wieczór budowania relacji podczas nieformalnego spotkania na gali.
Podczas wydarzenia odbył się także konkurs SUPER GIFT.
Zwiedzający mogli zapoznać się z szeroką gamą propozycji dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.
Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja PROMO SHOW odbędzie się 14 i 15 lutego 2024 roku w EXPO XXI Warszawa.
Źródło: OOH magazine