logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 w liczbach

   07.03.2023, przeczytano 1356 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW – w nowej formule. Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-w-liczbach,399209,artykul.html

Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu. Targi dotychczas odbywały się w butikowej formule, w tym roku na prośbę wystawców przeniosły się do hal wystawienniczych w centrum Warszawy.

Coraz większe zainteresowanie targami skłoniło organizatorów do wyboru nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej, lokalizacji. Wybór padł na sprawdzony już (podczas wielu edycji Festiwalu Marketingu) obiekt – EXPO XXI Warszawa, co pozwoliło na udział dużo większej liczbie wystawców jak i zwiedzających.

Podsumowanie targów w liczbach:

  • Ponad 210 wystawców.
  • Ponad 600 brandów.
  • 8150 zwiedzających.
  • Zwiedzający reprezentujący 47 krajów.
  • 9132 m2 powierzchni wystawienniczej.
  • 2 dni targowych inspiracji oraz niepisany trzeci dzień, czyli wieczór budowania relacji podczas nieformalnego spotkania na gali.

Podczas wydarzenia odbył się także konkurs SUPER GIFT.

Zwiedzający mogli zapoznać się z szeroką gamą propozycji dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja PROMO SHOW odbędzie się 14 i 15 lutego 2024 roku w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764