logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 w liczbach

   07.03.2023, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW – w nowej formule. Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-w-liczbach,399209,artykul.html

Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu. Targi dotychczas odbywały się w butikowej formule, w tym roku na prośbę wystawców przeniosły się do hal wystawienniczych w centrum Warszawy.

Coraz większe zainteresowanie targami skłoniło organizatorów do wyboru nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej, lokalizacji. Wybór padł na sprawdzony już (podczas wielu edycji Festiwalu Marketingu) obiekt – EXPO XXI Warszawa, co pozwoliło na udział dużo większej liczbie wystawców jak i zwiedzających.

Podsumowanie targów w liczbach:

  • Ponad 210 wystawców.
  • Ponad 600 brandów.
  • 8150 zwiedzających.
  • Zwiedzający reprezentujący 47 krajów.
  • 9132 m2 powierzchni wystawienniczej.
  • 2 dni targowych inspiracji oraz niepisany trzeci dzień, czyli wieczór budowania relacji podczas nieformalnego spotkania na gali.

Podczas wydarzenia odbył się także konkurs SUPER GIFT.

Zwiedzający mogli zapoznać się z szeroką gamą propozycji dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja PROMO SHOW odbędzie się 14 i 15 lutego 2024 roku w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764