logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024

   28.03.2024, przeczytano 486 razy
ilustracja

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-przyszlosc-druku-juz-tu-jest---podsumowanie-dtf-trendy-2024-,403638,artykul.html

- Kilka lat temu, kiedy zaczynaliśmy, jako pierwsi w Polsce, wprowadzać DTF (direct-to-film), widzieliśmy szansę, by technologia ta usprawniła druk transferów i obniżyła koszt produkcji znakowania tekstyliów (w stosunku np. do sitodruku). API.PL wdrażało na rynek polski DTF, wykorzystując drukarki DTG marki Epson, wprowadzając zmiany ustawień w oprogramowaniu, testując różne folie w arkuszach i kleje, tak aby uzyskać trwały, pełno-kolorowy wydruk gotowych transferów. Kolejnym etapem było poszukiwanie nowych rozwiązań druku transferów DTF, do wykorzystania przy większych nakładach - dla szybkiej produkcji. Wdrożyliśmy 2 kompletne linie produkcyjne do druku DTF dopasowane do różnych potrzeb: DTF.PL MAX60 (najpierw z dwoma a następnie z czterema głowicami drukującymi), następnie DTF.PL MIDI45, jak i ploter tnący DTF.PL CUT60, który umożliwia szybkie i wydajne cięcie folii DTF w roli. Dzisiaj w jesteśmy dumni, że byliśmy prekursorami technologii DTF, w którą polscy przedsiębiorcy chętnie inwestują, widząc jej szerokie zastosowanie, ekonomię produkcji i jakość gotowych transferów. - Mówi Łukasz Kozłowski - Business Unit Managerem Druk Tekstylny.

ilustracjastrzałka

Celem spotkań było przedstawienie całego procesu krok po kroku i możliwości zastosowań tej technologii. Podczas wydarzenia uczestnicy mogli dowiedzieć się, jaka jest różnica między produkcją DTF na arkuszach i na rolce, jak dopasować rozwiązanie w zależności od wielkości produkcji, a także na co zwrócić uwagę w poszczególnych rozwiązaniach i jak zbudować pełną linię do szybkiej produkcji transferów - zarówno w druku, jak i cięciu na gotowe do aplikacji użytki. Kompleksowo zostały omówione maszyny, materiały eksploatacyjne - folie, a także kleje, by zapewnić uczestnikom spotkań, jak najszerszą wiedzę na temat możliwości zastosowań.

Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się część poświęcona foliom do zadań specjalnych (takich, jak np. folie Vesline DTF FD Luminous do kolorowego druku z efektem luminescencji, czy też Vesline DTF FD Reflective umożliwiająca druk z efektem odblasku w technologii DTF), zapewniających wyróżnienie się produktów końcowych na tle wizualnym, jak i użytkowym. Uczestnicy, dla których ważny jest certyfikat OEKO-TEX z pewnością docenili przedstawienie zarówno atramentów, jak i kleju z tymże certyfikatem. Na wzmiankę zasługuje również kończąca wydarzenie prezentacja poświęcona wykorzystaniu sztucznej inteligencji do produkcji plików pod wydruk. Jeżeli firma stawia na nowoczesne rozwiązania maszynowe, to nie należy pozostawać w tyle w temacie oprogramowania, które stanowi codzienne ułatwienie i przyspieszenie pracy. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkań za udział i za stuprocentową frekwencję!” - podsumowuje Łukasz Kozłowski- “Ze względu na duże zainteresowanie uruchamiamy jeszcze jedną możliwość udziału w wydarzeniu. Zapraszamy na DTF TRENDY 2024 BIS - już 22 i 23 maja br. Zapraszamy na naszą stronę API.PL po więcej informacji. Dziękujemy także naszym Partnerom – OOH Magazine, Signs.pl, Światu Druku, Poligrafice i PIAP - za wsparcie medialne i objęcie wydarzenia swoim patronatem”.

Źródło: Api.pl

www.api.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764