logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Remadays Warsaw 2021 – „Kreatywni. Otwarci na nowe”

   19.10.2020, przeczytano 1330 razy
ilustracjastrzałka

Zbliżająca się edycja targów z pewnością będzie wyjątkowa. Pierwsza połowa roku była trudna dla każdego z nas i zweryfikowała wiele planów. Ten czas pokazał, że trzeba być przygotowanym na wyzwania. Dlatego warto otworzyć się na nowe, na to co przyniesie przyszłość. Zgodnie z kilkuletnią tradycją międzynarodowe targi reklamy i druku odbędą się w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-remadays-warsaw-2021-%E2%80%93-_kreatywni.-otwarci-na-nowe_,388858,artykul.html

Pandemia koronawirusa wywarła wpływ także na firmy z branży reklamowej i druku oraz na organizację wydarzeń targowych. Jednak my podwijamy rękawy i robimy wszystko co w naszej mocy, aby dobrze przygotować się do najbliższej edycji targów RemaDays Warsaw. Spełnimy wszystkie normy sanitarne, aby zarówno wystawcy jak i zwiedzający czuli się bezpiecznie i komfortowo. Na bieżąco obserwujemy sytuację w kraju i na świecie oraz śledzimy komunikaty odpowiednich instytucji. Jesteśmy przygotowani na organizację jednych z największych targów reklamy i druku w 2021 roku. Chcemy wspierać branżę w tych trudnych czasach i możemy zapewnić, że mimo różnych obostrzeń oferta targowa będzie stała na wysokim poziomie.

Najbliższa edycja odbędzie się pod hasłem KreaTywni, Otwarci na nowe. Zbiegło się ono z sytuacją powszechnej pandemii. Targi organizowane po tym wyjątkowo trudnym okresie będą inne. Wiele firm musiało zmienić swoje plany, przechodziły na pracę zdalną, wprowadzały zupełnie nową ofertę i dokonywały zmian ułatwiających przystosowanie się do nowej rzeczywistości. Dlatego najbliższa edycja RemaDays Warsaw będzie okazją do zaprezentowania zupełnie nowych pomysłów i otwarcie się na wyzwania w kolejnych miesiącach. Stawiamy również na kreatywność, która nieodzownie jest związana z branżą reklamową. Każdego roku wystawcy starają się sprostać wysokim oczekiwaniom zwiedzających i z pewnością na początku przyszłego roku po raz kolejny każda ze stron będzie zadowolona. Rzeczywistość pokazała, że nawet w trudnych momentach branża dobrze sobie radzi i poszukuje nowych, kreatywnych rozwiązań. Dlatego podczas RemaDays Warsaw 2021 jesteśmy otwarci na nowości i pomysły ludzi z branży. Liczymy, że kreatywność będzie przyświecała wszystkim uczestnikom imprezy.

Jasnym staje się, iż w całej branży targi wywołają ogromne zainteresowanie. To przecież tu można zapoznać się z produktami, które znajdują się na absolutnym światowym topie. To właśnie na RemaDays Warsaw możemy poznać najnowsze technologie produkcji związane z szeroko pojętą reklamą.

Promocja targów trwa, robimy wszystko aby w lutym 2021 roku spotkać się z całą branżą reklamową i druku by przekonać się jak dzięki kreatywności odpowiedzieć na wyzwania zmieniającego się rynku. Spotkajmy się RemaDays Warsaw 2021.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764