logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ruszają targi RemaDays Warsaw 2022

   23.03.2022, przeczytano 982 razy
ilustracja

23 marca rozpoczęło się święto reklamy i druku – ruszyły targi RemaDays 2022 w Warszawie. To już 17 edycja tego międzynarodowego wydarzenia, które co roku skupia wielu przedstawicieli oraz sympatyków branży poligraficzno-reklamowej. Podczas najbliższych 3 dni centrum wystawiennicze Ptak Warsaw Expo stanie się miejscem licznych rozmów, areną wymiany cennych doświadczeń oraz prezentacji najnowszych osiągnięć, produktów i technologii w 11 profesjonalnych sektorach targowych. Pierwszy dzień zapewnił już mnóstwo wrażeń i pokazał, jak ważną częścią dla biznesu są spotkania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ruszaja-targi-remadays-warsaw-2022,395213,artykul.html

Hasło przewodnie tej edycji RemaDays brzmi: „KreaTYwni. Otwarci na nowe.” W dobie dynamicznych zmian na rynku najważniejsza dla biznesu jest otwartość na rozmowę, innowacyjne pomysły, spotkania. Dlaczego? Bo biznes nie znosi przestoju, za to kocha integrację! A nie było dziś lepszego miejsca spotkań dla branży poligraficznej i reklamowej niż hale Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie.

Dopisali nie tylko zwiedzający z Polski, ale również zza granicy, którzy tłumnie przybyli
aby poznać ofertę blisko 500 wystawców, przedstawicieli rynku reklamowego różnych specjalności. A oferta produktów reklamowych była bardzo bogata i zróżnicowana.

Dużym udogodnieniem dla podróżujących gości RemaDays była możliwość skorzystania
z bezpłatnych autobusów, które codziennie kursują z przystanków DW Centralny 06 i z PKP Lotnisko Chopina wprost do centrum wystawienniczego. Wszelką pomocą służyli także dobrze oznakowani hości i hostessy. Szczegółowe rozkłady jazdy dostępne są na stronie RemaDays 2022: https://www.remadays.com/pl/kontakt/lokalizacja

Na gości oraz Wystawców RemaDays w każdej z hal czekały duże strefy odpoczynku – Relax Zone, gdzie można było chwilę odetchnąć i napić się gorącej herbaty i kawy. Ofertę gastronomiczną wzbogaciły również restauracje i kawiarenki, serwujące dania obiadowe, smakowite przekąski i cieszące podniebienie słodkości.

Dodatkowo Organizator przygotował dla zwiedzających praktyczną aplikację na telefon, ułatwiającą poruszanie się po halach wystawienniczych. Z kolei w punktach rejestracji oraz informacyjnych każdy mógł otrzymać plany hal z podziałem wystawców na poszczególne sektory.

Pierwszy dzień targów rozpoczął również 3-dniowy cykl wykładów i konferencji RemaCongress https://www.remadays.com/pl/dla-zwiedzajacych/remacongress, podczas których zwiedzający mają okazję uczestniczyć w prelekcjach prowadzonych przez zaproszonych gości w dwóch salach konferencyjnych w hali F.

Tegorocznym gościem specjalnym RemaDays jest znany trener, negocjator, prowadzący swój kanał na Youtube Krzysztof Sarnecki. Pierwszego dnia mogliśmy wysłuchać wykładu pt.: Koło zdefiniowane na nowo – czyli marketing relacyjny – kim warto być dla klienta?, który wprowadza słuchaczy w tematykę marketingu relacji. Krzysztof Sarnecki poprowadzi jeszcze jedną ciekawą prelekcję podczas trzeciego dnia targów. Goście RemaDays
Warsaw 2022 mogli także wziąć udział w bezpłatnych warsztatach, podczas których mogli dowiedzieć się o praktycznej i technicznej stronie wielu wystawianych produktów i urządzeń.

Również dziś były wręczane nagrody w konkursie „Medal za innowacje” oraz poznamy zwycięzców konkursu Korony Reklamy. Statuetki zostaną wręczone podczas uroczystego Wieczoru Targowego. Wyróżnienia były przyznawane w 4 kategoriach:

  • Producent upominków reklamowych
  • Importer upominków reklamowych
  • Technology
  • Out&InDoor

Listę zwycięzców zostanie jutro zaprezentowana na stronie www

Jutro kolejny dzień targowych rozmów i spotkań. Drugi dzień przyniesie też niemałe emocje w związku z organizowaną jak co roku loterią dla zwiedzających! Na szczęśliwca losowania czeka wyjątkowa nagroda – ekspres do kawy Melitta. Aby o nią zawalczyć, wystarczy wrzucić swoją wizytówkę do specjalnej urny. Losowanie nagrody odbywa się 24 marca o godz. 14:00 – w hali F na stoisku K3.

Zapraszamy już od 9:30!

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: GJC International

www.remadays.com

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764