logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Ruszyła rejestracja na XXI Kongres Public Relations

   11.03.2021, przeczytano 813 razy
ilustracja

Digital PR, hejt oraz kryzysy w sieci tematem przewodnim tegorocznej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-ruszyla-rejestracja-na-xxi-kongres-public-relations,390583,artykul.html

Jaka jest rola aktywności w sieci w kompleksowej strategii komunikacji marki? Co robić kiedy kryzys narusza stabilny dotąd wizerunek i dlaczego tak ważna jest prewencja kryzysowa? Na te i szereg innych pytań odpowiedzą praktycy public relations w trakcie tegorocznego Kongresu Public Relations, który odbędzie się w dniach 16-17 września w Hotelu Bristol w Rzeszowie.

Kongres Public Relations to wydarzenie, którego celem jest edukowanie i wzmacnianie tożsamości branży public relations. To przestrzeń stworzona na potrzeby dyskusji o współczesnych narzędziach komunikacji, obowiązujących trendach i standardach. Chociaż pierwsze edycje wydarzenia (ponad dwadzieścia lat temu) miały charakter naukowy, obecnie organizatorzy stawiają przede wszystkim na łączenie nauki z praktyką, wiedzy pochodzącej z badań i analiz z doświadczeniem praktyków.

Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest Digital PR, hejt oraz zarządzanie kryzysem w sieci. Jest to wynikiem badań ale także odpowiedzią na potrzeby wynikające ze zmian w których partycypuje branża. Wiosną ubiegłego roku specjaliści public relations stanęli przed koniecznością natychmiastowego przystosowania się do nowej sytuacji. Narzędzia i technologie informatyczne stały się zarówno wsparciem jak i czynnikiem utrudniającym budowanie relacji. Jak wskazuje badanie Softwere House 2020, w początkowej fazie pandemii można było odnotować wzrost ruchu w sieci o 30%. Marki musiały zintensyfikować działania prowadzone w sieci, chcąc nadal skutecznie docierać do swoich klientów.

– Od lat obserwujemy dynamiczny wzrost aktywności w sieci w ramach prowadzonych przez firmy działań public relations. Pandemia niewątpliwie przyspieszyła ten proces. Zmiany niosą ze sobą liczne korzyści, warto jednak pamiętać o nowych zagrożeniach. Podczas Kongresu PR będziemy poszukiwać odpowiedź na szereg ważnych pytań. Czego nauczyła nas pandemia? Jak marki radziły sobie z kryzysami wizerunkowymi? W jakim kierunku zmierza branża public relations? – mówi Dariusz Tworzydło, organizator i pomysłodawca Kongresu PR. – Obecnie jesteśmy na etapie finalizacji programu, ale już teraz mogę zdradzić kilka szczegółów. W tym roku będziemy mogli wysłuchać m.in. Marcina Domagały, Video Content Managera OLX, Bartosza Staniszewskiego, prezesa Brandfeed, Agnieszkę Sobucką, Menadżerkę ds. Komunikacji PR i Rzeczniczkę Prasową Emitel S.A., Przemysława Przybylskiego, Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej, Rzecznika Prasowego Credit Agricole Bank Polska S.A. Oczywiście nie zabraknie Sebastiana Bykowskiego, z PRESS-SERVICE Monitoring Mediów czy Adama Łaszyna, prezesa Alert Media Communications, który dokona subiektywnego przeglądu najciekawszych zjawisk PR minionego roku. Wkrótce opublikujemy cały program i podamy wszystkie nazwiska.

ilustracjastrzałka

W tym roku podobnie jak w przypadku ubiegłorocznej edycji, organizatorzy zdecydowali się na realizację Kongresu w formule hybrydowej. Oznacza to, że goście będą mogli wybrać jedną z dwóch opcji uczestnictwa: stacjonarnie lub za pomocą transmisji live.

  • Szczegółowe informacje wraz z formularzem zgłoszeniowym można znaleźć TUTAJ.

Kongres Profesjonalistów Public Relations objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exacto sp. z o.o.

www.exacto.pl

Dodatkowe informacje:

Kongres Profesjonalistów Public Relations to ogólnopolskie wydarzenie łączące środowisko i ludzi zajmujących się problematyką public relations. Organizowany jest przez firmę Newsline Sp. z o.o. Na program spotkania składają się wystąpienia plenarne, debaty i praktyczne warsztaty. Kongres stanowi forum dialogu, inspiracji i integracji wszystkich tych, którzy tworzą branżę: praktyków, naukowców i pasjonatów. Pomysłodawcą Kongresu PR jest prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o., który od ponad 20 lat organizuje spotkania branży PR w Rzeszowie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764