logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Scena Jutra - największa konferencja branży scenicznej

   20.02.2024, przeczytano 632 razy
ilustracja
Edycja 2023

Konferencja Sceny Jutra to wydarzenie łączące wszystkich tych, dla których scena jest miejscem realizacji pasji, talentów i zawodowych wyzwań: artystów, choreografów, oświetleniowców, dźwiękowców oraz producentów. Podczas tegorocznego wydarzenia nie zabraknie inspiracji, międzynarodowej atmosfery i spotkań ze znakomitymi ekspertami branży scenicznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-scena-jutra---najwieksza-konferencja-branzy-scenicznej,403180,artykul.html

Tegoroczna, szósta już edycja odbędzie się 8-9 kwietnia w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, wydarzenie objęte zostało patronatem medialnym Signs.pl.

Miejsce inspiracji i dyskusji

Scena Jutra to spotkanie z ludźmi różnych profesji związanych z działalnością artystyczną i sceniczną, którzy dzielą się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem zawodowym. Wśród panelistów i zaproszonych gości nie zabraknie ważnych i cenionych w branży osób, które wcielą się w role prelegentów i panelistów.

W tym roku wydarzenie podzielone będzie na trzy sceny: 

  • INSPIRACJE - gdzie odbywać się będą spotkania z prelegentami prezentującymi unikalne projekty i rozwiązania techniczne, 
  • DYSKUSJE - miejsce debat o najważniejszych aktualnie tematach, m.in. prawie autorskim, AI, ekologii i energooszczędnych technologiach,
  • AKADEMIA - przestrzeń szkoleniowo-doświadczalna z prezentacjami produktowymi. 

Uzupełnieniem konceptu będzie wystawa najnowszych technologii i sprzętu, na której branżowi eksperci będą prezentować najlepsze na rynku rozwiązania, optymalne możliwości ich wykorzystania w pracy scenicznej oraz efekty ciekawych projektów edukacyjnych.

Okazja do networkingu i grywalizacji

Spotkanie w jednym miejscu branżowych specjalistów oraz pasjonatów innowacyjnych technologii to okazja do networkingu - na temat sztuki, artystycznych fascynacji, interesujących trendów oraz biznesu, który jest nieodłącznym elementem dyskusji o przyszłości sceny artystycznej. 

Tegoroczna nowością Sceny Jutra będzie możliwość ściągnięcia aplikacji, dzięki której uczestnicy otrzymają dostęp do harmonogramu i najważniejszych informacji, a także możliwość wzięcia udziału w grywalizacji.

Adresatami Konferencji są m.in: 

  • organizatorzy i producenci przedstawień, wydarzeń, koncertów i festiwali
  • twórcy sceniczni, reżyserzy i scenografowie 
  • artyści i performerzy zainteresowani nowymi środkami wyrazu
  • realizatorzy dźwięku, światła i multimediów
  • pracownicy agencji eventowych 
  • graficy komputerowi, twórcy filmów oraz materiałów multimedialnych
  • pracownicy działów marketingu, retail managment oraz brand identity firm i korporacji

Wydarzenie będzie rejestrowane i udostępniane live na stronie www.scenajutra.com. Wszystkie nagrania z wystąpień będą dostępne dla posiadaczy biletów po zakończeniu eventu.

UWAGA: W związku z objęciem wydarzenia patronatem medialnym Signs.pl, mamy dla Was 6 bezpłatnych wejściówek (po 3 na każdy dzień  - 8 i 9 kwietnia). Prosimy chętnych o kontakt: wspolpraca@signs.pl. Kto nie zdąży z zamówieniem wejściówki, może skorzystać z 25% rabatu dla użytkowników Signs.pl - SIGNSPL#25

Źródło: Fundacja Scena Jutra

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764