logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: semWAW powraca do Campusu Google

   14.08.2024, przeczytano 410 razy
ilustracja

Kolejne spotkanie dla pasjonatów marketingu internetowego i startupów odbędzie się już na końcu października. Na uczestników, jak zawsze, czekają duża dawka merytorycznej wiedzy w pigułce, spotkania z ludźmi z branży i sponsorami, a wszystko w niezwykle klimatycznym miejscu przy kawie i pizzy. Ponownie wysłuchamy też panelu dyskusyjnego – tym razem w temacie crossborder.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-semwaw-powraca-do-campusu-google,405333,artykul.html

Wiedza dla specjalistów ze startupów i nie tylko

Na scenie Campusu Google zaprezentują się topowi eksperci z branży, którzy na co dzień są praktykami, laureatami prestiżowych konkursów, a także występują na największych marketingowych konferencjach. W gronie potwierdzonych prelegentów znalazł się już Kamil Porembiński, a kolejni zostaną ogłoszeni niebawem. 

Wyjątkowe Call4Papers

Podczas tej edycji ponownie może wystąpić każdy – wystarczy zgłosić swój temat w Call4Papers. DevaGroup przeprowadza je w nietypowej formie – publikuje tylko tematy i ich opisy. Głosujący nie znają nazwisk występujących, dzięki czemu nowe twarze mają szansę na pokazanie się na scenie. 

Zwyciężają 3 osoby – 1 wystąpi na żywo, a 2 online podczas webinaru rozgrzewkowego z bonusami dla uczestników. 

Praktyczna wiedza dla zaawansowanych

semWAW#3 poprzedzają warsztaty Google Ads & Analytics oraz SEO. To dwa dni wypełnione wiedzą przekazywaną przez ekspertów w branży. Podczas spotkań online uczestnicy nie tylko doskonalą swój warsztat, ale też na bieżąco komunikują się z prowadzącymi – zadają pytania, komentują, dyskutują. Dzięki temu informacje, jakie wynoszą, są jeszcze bardziej dostosowane do prowadzonych przez nich działań. 

Nie samą wiedzą marketer żyje

…szczególnie w piątkowy wieczór, dlatego zaraz po zakończeniu części merytorycznej odbędzie się AfterParty. Hotel Moxy Warsaw Praga udostępnia uczestnikom przestrzeń do rozrywki i networkingu, a także przygotował dla nich wyjątkową zniżkę na noclegi https://dva.pl/nocleg-semwaw3

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: DevaGroup

devagroup.pl

Dodatkowe informacje:

Najważniejsze linki 
Strona internetowa: https://semwaw.pl/
Bilety: https://app.easycart.pl/checkout/devagroup/semwaw3
Warsztaty: https://semwaw.pl/warsztaty 
semWAW na Instagramie: https://www.instagram.com/semwaw.pl/ 
Wydarzenie na Facebooku: https://www.facebook.com/events/385889897346831/ 

O organizatorze
DevaGroup to agencja z wieloletnim doświadczeniem w SEM i SEO. Od 9 lat organizuje semKRK, czyli konferencję dla specjalistów SEM i SEO, podczas której spotyka się cała branża. Uczestnicy wielokrotnie zapełnili m.in. Starą Zajezdnię (ok. 600 osób) oraz Muzeum Manggha (ok. 300 osób) w Krakowie. W listopadzie 2023 r. po raz pierwszy konferencja odbyła się w Warszawie (pod nazwą semWAW). 
DevaGroup bardzo mocno wspiera integrację branży, a także chce dawać przestrzeń do wymiany wiedzy w luźnej, barcampowej atmosferze. Na imprezach można spotkać wielu sponsorów, którzy przygotują niesamowite oferty, opowiedzą o swoich narzędziach i zapewnią świetną atmosferę.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764