logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Skład Jury konkursu POS Stars 2023

   30.08.2023, przeczytano 1720 razy
ilustracjastrzałka

Podczas jubileuszowej 15. edycji konkursu POS STARS na najlepsze displaye reklamowe, który odbędzie się już 13 i 14 września w trakcie targów Festiwal Marketingu głosować będzie JURY w składzie:


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-sklad-jury-konkursu-pos-stars-2023,401205,artykul.html

Karolina Karolczak, Global Promotion Director AsstrA-Associated Traffic AG

Karolina jest ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA, wykładowcą akademickim i trenerem motywacyjnym z Międzynarodowym certyfikatem MCBT oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania oraz autorka wielu publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR  na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych). Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanięi Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 24 172 obserwujących na LinkedIn). Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie (kompetencje przyszłości). Od ponad 12 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska, wieloletni członek Jury POS STARS konkursu na najlepszy display reklamowy organizowanego przez OOH magazine podczas targów Festiwal Marketingu.

Anna Hacuś PR – owiec, contentowiec, strateg marek

Anna Hacuś PR – owiec, contentowiec, strateg marek. Właścicielka butikowej agencji BeSpoke PR, współwłaścicielka konceptu Forma Przekazu i autorka projektu SowardMediaKids. Ma milion pomysłów na minutę i niemal wszystkie zrealizowane. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Ma na swoim koncie współprace z topowymi gwiazdami, organizację topowych eventów i kreacje topowych brandów. Na co dzień zajmuje się m.in. visual content marketingiem. Doskonale wie, jak zwiększyć zainteresowanie produktem poprzez odpowiedni wybór narzędzi graficznych. Laureatka ogólnopolskich wyróżnień. Doceniana przez Klientów. Doceniana przez branżę. Jurorka konkursów marketingowych. Wykładowca public relations. Redaktor merytoryczna magazynów związanych z personal brandingiem. Zawsze gotowa do kreowania nowych idei.

Piotr Stasiak - HEAD OF DESIGN, GOLDENSUBMARINE

Z GoldenSubmarine związany od 15 lat, gdzie współtworzy dział kreacji, opiekując się wszystkim, co związane z art direction dla kluczowych klientów agencji.

Filar działu designu oraz motion - z mocnymi kompetencjami i dużym doświadczeniem w obu tych dziedzinach. Wygrywał przetargi i współtworzył kampanie dla takich marek, jak: Grupa Żywiec, UPC, Intersnack, Acer, Monte, PGE, WSiP czy Shell. Sprawnie łączy zamiłowanie do designu z biznesowymi wymaganiami klientów. Jego prace były doceniane w wielu konkursach - Effie, Kreatura, Golden Arow i Mixx Awards. Ma wprawne oko i dostrzeże wszystko... co do jednego piksela.

Aneta Siwecka, Marketing Manager w API.PL

Od ponad 20 lat związana z marketingiem B2B, z doświadczeniem w zarządzaniu komunikacją i projektami, zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i w międzynarodowej grupie kapitałowej. Jest absolwentką Uniwersytetu  Łódzkiego (Marketing i Zarządzanie) oraz SGH w Warszawie (Zarządzanie projektami).

Odpowiedzialna za marketing i komunikację w API.PL SP. z o.o., dostawcy rozwiązań do druku na tekstyliach (cyfrowego i sitodruku), druku reklamowego LFP oraz kompleksowej oferty materiałów eksploatacyjnych i podłoży do druku, dla firm produkcyjnych, drukarni i agencji reklamowych.

Ważne w życiu – wspólne działanie, planowanie, zdrowy rozsądek, pozytywna energia i dużo uśmiechu.

Michał Korejba -Event Creative Director w Allegro Brand Experience Agency.

W agencji Allegro Brand Experience kieruje zespołem 12 utalentowanych, kreatywnych, genialnych ludzi. Przez lata stworzyli setki wydarzeń, kampanii, aktywacji brand experience, gal – w tym telewizyjnych z milionami odbiorców, premier i wiele innych wydarzeń. Do pracy zawsze podchodzi z „otwartą głową”, gotowy do inspirowania innych, zawsze szukania świeżych, niestandardowych, nowych rozwiązań. Przekracza granice i pracuje ramię w ramię ze swoim zespołem.

Artur Szczęsny – CEO w agencji Rebelia Media Group, którą współtworzy od 2008 roku.

Z rynkiem marketingu związany od ponad 20 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego im. Krzysztofa Kieślowskiego na wydziale Radia i Telewizji. Wykładowca i członek Rady Biznesu w Szkole Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula (Grupa Uczelni Vistula). Organizator kampanii społeczno-edukacyjnej „Dzień Świadomości” poruszającej m.in. tematykę przedsiębiorczości, edukacji, kompetencji przyszłości oraz życia z zaburzeniami psychicznymi. Twórca i prowadzący kanał na YouTube „Teren Rebelianta”. Czynnie uczestniczy w życiu branży przemysłu spotkań. Fan CrossFit’u, dobrej książki, wydarzeń kulturalnych i dalekich podróży. Ma imponujące doświadczenie i bardzo wyraźną wizję na przyszłość. Łączy w sobie pasję zarówno do kreacji, jak i do technologii. Szacunek i partnerstwo w biznesie to cechy, które ceni sobie najbardziej.

Strefę konkursową POS SATARS będzie można odwiedzić i zobaczyć na żywo wszystkie zgłoszenia już 13 i 14 września podczas 15. edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu.

Jury będzie głosowało na POS-y w 16 kategoriach: Napoje, Żywność, Alkohol, Kosmetyka, Elektronika, Display’e kartonowe, Display’e naladowe, Shelf decoration, Motoryzacja, Digital POS, Design Roku, Przemysł, POS EVENT, Rozrywka, Bezpieczeństwo i PETS POS.

W tym roku nie było zgłoszeń w kategoriach: KIDS i Farmacja.

Podczas wydarzenia głosować będą mogli także zwiedzający targi Festiwal Marketingu, ich głosy wyłonią zwycięzcę w kategorii: NAGRODA PUBLICZNOŚCI.

Konkurs organizowany jest przez redakcję OOH magazine już 15 rok z rzędu.

  • Bezpłatna rejestracja na targi TUTAJ.
  • Wygranych z poprzedniej edycji można zobaczyć TUTAJ.

Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764