logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stemple do tatuażu Colop Polska na targach Promo Show

  PR 08.02.2024, przeczytano 1368 razy
ilustracjastrzałka

W tym roku topowym produktem zaprezentowanym na stoisku COLOP Polska COLOP Polska na targach PROMO SHOW będą stemple do tatuażu. W ofercie znajdują się wzory roślinne, zwierzęce, kwiaty, serduszka i wiele innych… Można wybrać spośród nich swoje ulubione motywy i dać ponieść się kreatywnej zabawie! Zmywalne tatuaże wykonane stemplami LaDot przypadną do gustu zarówno dzieciom, jak i dorosłym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stemple-do-tatuazu-colop-polska-na-targach-promo-show,403044,artykul.html

Linia La Dot to:

  •  Kreatywność – wiele wzorów i dostępnych rozmiarów stempli do tatuażu pobudzi wyobraźnię zarówno dorosłych, jak i najmłodszych
  •  Bezpieczeństwo – wegańska formuła tuszy jest hipoalergiczna i bezpieczna dla stosowania na skórze
  •  Zabawa – możliwość pokolorowania projektu za pomocą linerów lub ozdobienia go wyjątkowymi kryształkami

Każdy, kto szuka oryginalnego sposobu na promocję firmy będzie mógł go znaleźć w postaci projektowanych zestawów stempli STAMP IN A BOX lub pieczątek graficznych EOS Flash R 22. Dzięki swojej formie i możliwości personalizacji, będą one idealnym eko gadżetem reklamowym, który zachwyci wielu!

Na stoisku COLOP Polska zaprezentowana zostanie także rodzina produktów E-mark – to elektroniczne urządzenia znakujące, które oferują wydruki w pełnym kolorze w niemal nieograniczonych wariantach. Imponujące wydruki pieczęci z logotypami i zdjęciami. Datownik, numerator, generator kodów QR i kreskowych w jednym urządzeniu. A to wszystko tworzone w sposób prosty, intuicyjny.

Dzięki E-mark można znakować bezpośrednio z telefonu lub tabletu. Przy pomocy aplikacji można także personalizować grafiki, automatycznie zmieniać numerację oraz drukować grafiki o dużej powierzchni.

Produkty firmy COLOP Polska będzie można zobaczyć już niedługo, w dniach 14-15.02.2024 r. na targach PROMO SHOW w Warszawie. Hala 1, stoisko G2. 

Źródło: Colop Polska

colop.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tchibo Exclusive odświeża design opakowań
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Panasonic PressIT WPS2 - bezprzewodowy system prezentacji
Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą wersję bezprzewodowego systemu prezentacji PressIT — serię WPS2. Nowa technologia jest dostępna od ręki i została zaprojektowana tak, aby zapewnić bezproblemową, bezstresową i wysoce efektywną współpracę i komunikację w środowiskach zawodowych i edukacyjnych.
Hand Made odświeża wizerunek LabHome
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Madogz z kampanią Canephron opartą na modular video
Canephron to roślinny lek bez recepty stosowany w leczeniu dolegliwości układu moczowego. W najnowszej kampanii opartej na autorskim formacie modular video, lek wspomaga strażaczki w gaszeniu ich osobistych pożarów. Za ideę kreatywną i produkcję kampanii odpowiada agencja MADOGZ.
Personalizacja SALESmanago wspiera e-commerce
SALESmanago – platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – wprowadza na rynek skuteczne narzędzie marketingowe Recommendation Architect. Nowe rozwiązanie umożliwia tworzenie spersonalizowanych rekomendacji opartych na interakcjach i preferencjach klientów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764