logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Strefa Studenta - od pomysłu do sukcesu

   27.06.2022, przeczytano 1915 razy
ilustracja

Czy wystarczy mieć dobry pomysł, aby odnieść sukces? Bardzo rzadko, najczęściej potrzeba jeszcze ciężkiej pracy, odwagi i determinacji. Studenci, którzy biorą udział w konkursie Strefa Studenta organizowanym przez Targi w Krakowie w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations, wiedzą jak szczęściu pomóc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-strefa-studenta---od-pomyslu-do-sukcesu,396394,artykul.html

Celem konkursu jest stworzenie szansy młodym projektantom na postawienie pierwszych zawodowych kroków i zaprezentowanie szerokiemu gronu odbiorców unikatowych opakowań, czy etykiet. Trudno w Polsce znaleźć lepsze miejsce na start, bowiem Targi Packaging Innovations skupiają całe branżowe środowisko. To tutaj swoją ofertę prezentują największe firmy związane z rynkiem opakowań, a wiedzą i doświadczeniem dzielą się cenieni eksperci. Targi są więc idealną przestrzenią do nawiązania relacji biznesowych.

Myślę, że udział w konkursie Strefa Studenta to dobry start, chociażby ze względu na to, że jest tu sporo osób, sporo właścicieli, sporo przedstawicieli firm, którzy rzeczywiście bardzo, bardzo chętnie rozdają swoje wizytówki, opowiadają o swojej firmie, gdyż widzą u siebie zapotrzebowanie na takich jak my. Nasze produkty rzeczywiście były doceniane przez ludzi, którzy chętnie podchodzili, pytali o szczegóły. Często były to osoby z firm, ale były też osoby indywidualne, które podziwiały nasze osiągnięcia prezentowane za pomocą opakowań” – ocenił Wojciech Zabel z Politechniki Bydgoskiej, który otrzymał I miejsce w kategorii Wrażenie za Case Island/opakowanie na zestaw szkolny dla dzieci.

ilustracjastrzałka

Konkurs rozpoczyna się już na kilka miesięcy przed targami. Uczestnicy mają możliwość zgłoszenia prac w trzech kategoriach: Wrażenie, Funkcjonalność i Forma, Szata Graficzna. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybiera pięciu laureatów z każdej kategorii. Szczęśliwa piętnastka otrzymuje zaproszenie do udziału w targach i prezentacji prac na specjalnie przygotowanym stoisku. Finaliści mają szansę sprawdzenia się w całkowicie nowej roli – roli wystawców. Na równi z liderami rynku przez dwa dni prezentują swój produkt. To nie wszystko. Drugiego dnia targów jury ogłasza zwycięzców w poszczególnych kategoriach, którzy otrzymują nagrodę pieniężną. Od kilku lat przyznawane jest również wyróżnienie.

Samo bycie tutaj było ogromnym przywilejem i przede wszystkim doświadczeniem. Uważam, że udział w konkursie Strefa Studenta to zdecydowanie dobry start w branży. Nam jako studentom ciężko jest się przebić, nie mamy takiej siły, jak wielkie marki albo osoby, które są własną marką, dlatego jakakolwiek szansa na pokazanie siebie, pokazanie swoich umiejętności jest istotna. Na targach podchodziły do mnie osoby z branży, dostawałam wizytówki – to jest coś, czego nie miałabym szansy doświadczyć, będąc w czterech ścianach i nie wychodząc z projektem” – oceniła Milena Bruska z Politechniki Bydgoskiej, która otrzymała I miejsce w kategorii Funkcjonalność i Forma za Projekt opakowania na zabawkę edukacyjną.

Strefa Studenta wyraźnie pokazuje, że w Polsce nie brakuje zdolnych, kreatywnych osób, które myślą nieszablonowo i zaskakują innowacyjnym podejściem. Możliwość spotkania i wymiany kontaktów na stoisku konkursowym to nie tylko szansa dla młodych projektantów, ale również dla firm poszukujących pracowników.

ilustracjastrzałka

Moim zdaniem największa wartość tego konkursu to to, że możemy wystąpić, możemy rozmawiać z innymi ludźmi, prezentować nasz produkt i ktoś może się nami zainteresować, zaoferować nam pracę, może nam pomóc w znalezieniu pracy i to jest największa wartość tych targów. Sam udział i bycie laureatem tutaj jest super” – twierdzi Natalia Stanisławska z Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie, która otrzymała Wyróżnienie za folię skrobiowo-chitozanową z kurkuminą/biodegradowalne opakowania inteligentne.

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations organizowane są od 14 lat i przez wielu uznawane za najważniejsze spotkanie branży w Polsce. Wydarzenie jest przykładem, jak ważne są spotkania bezpośrednie, które pomagają w nawiązaniu i utrwaleniu kontaktów. To właśnie tutaj można dostrzec w jakim kierunku podąża branża, poznać najnowsze innowacje i zdobyć wiedzę. Wydarzenie jest również źródłem inspiracji zarówno dla odwiedzających, jak i wystawców.

Bardzo mocno trzymamy kciuki za wszystkich uczestników konkursu. Nie ukrywam, że radość sprawia nam każda informacja o kolejnych sukcesach studentów. Cieszymy się, że możemy dołożyć cegiełkę w rozwoju talentów młodych projektantów” – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.

ilustracjastrzałka

Konkurs oraz Targi Packaging Innovations objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Targi w Krakowie

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764