logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Targi Remadays Warsaw 2022 przełożone

   01.02.2022, przeczytano 1368 razy
ilustracja

Szanowni Państwo,

w obliczu znaczącego dla nas głosu ponad 200 wystawców, którzy wyrażali wolę przeniesienia targów na inny termin, podjęliśmy decyzję iż w Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays zostają przełożone na 23-25 marca 2022 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-targi-remadays-warsaw-2022-przelozone,394624,artykul.html

W ostatnich dniach obserwujemy wyraźne wzrosty ilości osób zakażonych wirusem SARS-CoV-2 oraz duże prawdopodobieństwo szczytu zachorowań w drugiej połowie lutego. Wierzymy, że koniec marca będzie najlepszym dla branży okresem w którym w sposób bezpieczny będzie można prowadzić owocne rozmowy biznesowe. Wszystkie przygotowania do terminu marcowego podejmujemy z całym wysiłkiem, dla jak najlepszej jakości wydarzenia.

Zespół RemaDays Warsaw

  • Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl. Więcej informacji: www.remadays.com

Źródło: GJC International

www.gjc.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764