logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Tefal kontynuuje działania „Dbanie mamy najlepsze” oraz rozpoczyna akcję „Dbamy o wszystkie dzieci”

  PR 06.05.2021, przeczytano 973 razy
ilustracja

Marka Tefal kontynuuje kampanię „Dbanie mamy najlepsze”, zapoczątkowaną w ubiegłym roku i kierowaną do rodziców noworodków oraz małych dzieci. Równolegle rozpoczyna akcję CSR „Dbamy o wszystkie dzieci”. Działania prowadzone są we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka. Obie kampanie całościowo realizuje dla klienta Cape Morris.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/tefal-kontynuuje-dzialania-_dbanie-mamy-najlepsze_-oraz-rozpoczyna-akcje-_dbamy-o-wszystkie-dzieci_,391334,artykul.html

„Dbanie mamy najlepsze” po raz drugi

Na fali ubiegłorocznego sukcesu kampanii, już po raz drugi, w ramach promocji „Dbanie mamy najlepsze” po zakupie generatora pary marki Tefal, objętego promocją, konsumenci mogą otrzymać wyjątkowy prezent. Wystarczy zachować paragon, zarejestrować go na stronie promocji, korzystając z formularza zgłoszeniowego i czekać na kuriera. Odbierze on nieużywane już ubranka dziecka, z których zostanie uszyty patchworkowy kocyk. Miła pamiątka będzie przypomniała o pięknych chwilach i radościach pierwszych dni, miesięcy oraz lat życia dziecka. Akcja przebiega w duchu zero waste – z troską o niewyrzucanie niepotrzebnych ubranek, a tworzenie z nich pamiątki na lata. Generatory pary biorące udział w promocji mają wydaną przez Instytut Matki i Dziecka pozytywną opinię Op-5268/2020.

– Hasło kampanii „Dbanie mamy najlepsze” można rozumieć na dwa sposoby: mamy dbają o swoje maluszki z najwyższą troską, ich troska jest najlepszą rzeczą, jaką mogą ofiarować swoim pociechom. Można rozumieć je także inaczej: generatory pary Tefal pomagają rodzicom dbać o zdrowie ich pociech. Aby nie być gołosłownymi, poddaliśmy nasze generatory pary wnikliwym testom, w wyniku których produkty te otrzymały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. – mówi Katarzyna Michalska Product Manager LC & PC, Groupe Seb (Tefal).

Działania potrwają do końca sierpnia br.

„Dbamy o wszystkie dzieci” – nowa akcja charytatywna z myślą o noworodkach i matkach

Jednocześnie startuje aktywacja „Dbamy o wszystkie dzieci”, organizowana przez markę Tefal i odbywająca się równolegle do akcji „Dbanie mamy najlepsze”. Celem tych działań jest zebranie od rodziców zdjęć przedstawiających wydarzenia, które wywołują uśmiech na twarzy i najpiękniejsze wspomnienia – może to być pluszak umazany w kremie z marchewki, twórczy nieład w pokoju dziecięcym po wspaniałej, wspólnej zabawie z rówieśnikami, a także pierwszy wspólnie ulepiony bałwan czy rozczulające, maleńkie balerinki córeczki tatusia.

Zebranie zdjęć pozwoli na stworzenie na stronie internetowej patchworkowego, wirtualnego kocyka przedstawiającego najpiękniejsze wspomnienia rodziców i dzieci. Każde zgłoszenie będzie dodatkową cegiełką dołożoną przez uczestnika, a dzięki zebranym zgłoszeniom, marka Tefal ufunduje dla Instytutu Matki i Dziecka specjalne fotele do tzw. kangurowania, czyli służące do wczesnej opieki nad noworodkiem, w bezpośrednim kontakcie ciała noworodka z ciałem matki („skóra do skóry”). Fotele do kangurowania zostaną przekazane do Klinki Położnictwa i Ginekologii IMiD oraz do Klinki Neonatologii IMiD.

- W 2020 roku nasza kampania i aktywacja z kocykiem uszytym z ubranek dzieci spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem. Napotkaliśmy wiele szalenie miłych komentarzy ze strony internautów. Pomysł wzbudził wiele ciepłych emocji wokół marki Tefal oraz naszych wyróżnionych pozytywną opinią IMiD generatorów pary. Jako marka niezwykle cenimy sobie wszelkie przejawy sympatii naszych konsumentów, chcemy być blisko nich i wspierać w codziennym życiu. Wszystko to, co wydarzyło się w minionym roku zainspirowało nas do kontynuacji działań. Promocję z kocykiem wzbogaciliśmy o ważny element aktywacji CSR-owej. Naprawdę zależy nam, by wspierać mamy w ich dbaniu o dzieci, stąd pomysł na fotele do kangurowania. – dodaje Katarzyna Michalska z Groupe Seb (Tefal).

Kampania zakończy się 1 czerwca – w Dzień Dziecka.

Promocje działań wspiera 19 mikroinfluencerek parentingowych oraz tancerka i aktorka, Agnieszka Kaczorowska-Pela. Twórczynie promują obie aktywacje poprzez publikację postów i Instastories na swoich kanałach na Instagramie. W komunikacji zwracają uwagę na to, czego im brakowało tuż po porodzie oraz zachęcają do udziału w aktywacji charytatywnej i zakupu generatora pary. Promocję wspierają artykuły sponsorowane na portalu edziecko.pl. Pierwszy z nich zawiera informacje o aktywacjach i promocji. W kolejnym materiale, po zakończeniu aktywacji „Dbamy o wszystkie dzieci” zostaną opublikowane rezultaty akcji.  Komunikacja jest też prowadzona przez podmioty zaangażowane w akcję. Instytut Matki i Dziecka oraz Groupe SEB (właściciel marki Tefal) publikują na swoich kanałach Facebook i Instagram posty dotyczące szczegółów aktywacji i promocji.

Obie kampanie kierowane są do rodziców noworodków i małych dzieci. Za pomysł, przebieg i realizację akcji odpowiada agencja strategiczno-kreatywna Cape Morris.

– Cieszymy się, że wraz z marką Tefal kontynuujemy w tym roku ciepło przyjętą przez konsumentów promocję „Dbanie mamy najlepsze” i rozwijamy ten koncept kreatywny o działania CSR. Naszym celem było rozwinięcie potencjału akcji o dodatkowe wsparcie Instytutu Matki i Dziecka oraz intensywniejsze i szersze działania promocyjne. Pozytywny odbiór akcji to dla nas podwójna radość, ponieważ każde wysłane zgłoszenie to cegiełka dołożona do wsparcia młodych rodziców. – komentuje Katarzyna Podhorska, Account Manager, Cape Morris.

Źródło: Cape Morris

www.capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764