logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Top Dostawcy na Promo Show 2024

   23.11.2023, przeczytano 648 razy
ilustracja

Czołowi polscy oraz zagraniczni dostawcy potwierdzili swój udział w kolejnej edycji Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW 2024. V edycja wydarzenia odbędzie się 14-15 lutego 2024 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-top-dostawcy-na-promo-show-2024,402183,artykul.html

PROMO SHOW WARSAW – Spotkanie TOP Dostawców z czołowymi agencjami, drukarniami i klientami końcowymi. Najwyższa jakość spotkań B2B na rynku artykułów promocyjnych i poligrafii reklamowej. To wydarzenie dla profesjonalistów poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.

  • Ponad 260 wystawców, w tym 50 nowych firm.
  • 90% wystawców pojawi się tylko na PROMO SHOW.
  • Mocna reprezentacja zagranicznych agencji.
  • Komfortowe warunki spotkań w trzech halach EXPO XXI Warszawa.
  • Sprawdzony organizator.

Targi w nowej formule, to większa przestrzeń i nowe możliwości dla wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla top agencji i drukarń. Event dedykowany jest wyłącznie profesjonalistom z branży: agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Nasze targi dedykowane są profesjonalistom z branży, co roku staramy się mocno weryfikować każdą rejestrację. Nie liczymy na ilość zwiedzających, tylko na ich jakość. – mówi Monika Opałka, Dyrektor Sprzedaży w OOH magazine, organizator targów.

Promocja wydarzenia w tym roku była mocno widoczna na zagranicznych wydarzeniach.

Zaproszenia na PROMO SHOW dystrybuowane były na targach Premium Sourcing w Paryżu, De Leveranciersdagen w Holandii, a także podczas cyklu eventów w krajach nadbałtyckich: PROMO BALTIC i Gift & Textiles Tour. Przedstawiciele OOH magazine pojawili się natomiast na targach C!Print Madrid oraz Corporate Gifts Show w Bukareszcie. Czytaj więcej o tych działaniach TUTAJ.

PROMO SHOW WARSAW po raz kolejny zapowiada się rekordowo. Międzynarodowa kampania reklamowa przyczyniła się do zwiększenia powierzchni wystawienniczej. Rozwijamy współpracę z międzynarodowymi partnerami medialnymi i czołowymi organizacjami branżowymi. Razem z wystawcami szykujemy sporo nowych rozwiązań i atrakcji dla zwiedzających oraz huczne świętowanie ich jubileuszy – mówi Robert Załupski, Dyrektor Generalny w OOH magazine, organizator targów.

ilustracjastrzałka

WYSTAWCY O PROMO SHOW

Nowy większy format PROMO SHOW 2023 to strzał w dziesiątkę. Wydaje się że klienci/agencje reklamowe doceniły fakt, iż w jednym miejscu mają dostęp do kluczowych dostawców przy zachowaniu kameralności imprezy. Czasy wielkopowierzchniowych eventów chyba mamy za sobą… Texet Poland kontynuuje udział w PROMO SHOW 2024, zapraszamy naszych klientów i nie tylko na nasze stoisko, gdzie ponownie każdy będzie mógł przetestować swoje umiejętności gry w golfa z marką Cutter&Buck – mówi, Tomasz Barudin, Texet Poland.

Targi PROMO SHOW są świetną okazja do spotkania się z naszymi polskimi, ale również zagranicznymi klientami – w centrum naszej pięknej stolicy. Dla nas jako midocean, PROMO SHOW to główne targi w tej części Europy, na które klienci z zagranicy chętnie przyjeżdżają. Profesjonalna organizacja też ma dla nas ogromne znaczenie. Kilka tygodniu po zakończeniu targów już zaczynamy promować event wśród naszych klientów, zarówno polskich, ale szczególnie – wśród zagranicznych klientów – i to przynosi ogromne efekty. Można powiedzieć, że około 35% odwiedzających nasze stoisko do klienci spoza Polski – mówi Andrzej Gruchot, midocean.

Nasza branża opiera się na relacjach międzyludzkich i codziennym kontakcie z kontrahentami. PROMO SHOW, to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, spotkań na żywo i rozmów, nie tylko biznesowych. To także możliwość zaprezentowania oferty firmowej i pokazania klientom różnych możliwości wspólnego działania. Dobór miejsca, aranżacja przestrzeni i kontakt z OOH magazine to dla nas gwarancja jakości – mówi Paweł Rydzewskim, Macma Polska.

PROMO SHOW dla marki dothat to unikatowa szansa na nawiązanie nowych relacji biznesowych z partnerami zarówno z Polski, jak i zza granicy. Wyjątkowość tego wydarzenia polega na jego międzynarodowym charakterze i spotkaniu z przedstawicielami firm reklamowych z różnych zakątków świata. To nie tylko miejsce do prezentacji innowacyjnych rozwiązań dothat, ale także do wymiany doświadczeń i inspiracji, dlatego cieszymy się, że możemy być częścią tych wyjątkowych targów. Już teraz planujemy wiele atrakcji na naszym stoisku, które na pewno zaskoczą zwiedzających tegorocznej edycji PROMO SHOW 2024! – mówi, Edyta Lisowska, dodhat.

PROMO SHOW to międzynarodowe targi na bardzo wysokim poziomie. Udział w tym wydarzeniu w lutym, to także idealny moment na promocję marki, tuż przed sezonem wiosennym. Jesteśmy również zadowoleni z obsługi po stronie organizatora. Całość działań dotyczących dopięcia wszystkich szczegółów związanych z naszym stoiskiem przeprowadzona została bardzo sprawnie. Podczas wydarzenia nasze stoisko odwiedziło wielu istotnych klientów w tym spora część gości zagranicznych i liczna reprezentacja z Finlandii. Niecierpliwie czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia. Kaj Malmström / ID identity

Dwa dni intensywnych rozmów biznesowych z ponad 250 gośćmi z 17 krajów. Tak pokrótce przedstawia się nasz bilans PROMO SHOW 2023. Impreza jak, za każdym razem, była perfekcyjnie przygotowana. Wielkie dzięki organizatorom za profesjonalną współpracę i uśmiechy na twarzach Klientów. Targi Promo Show to bardzo istotny punkt na mapie marketingowych eventów – podsumowuje Jarosław Kochman, SEMA-PRINT.

Targi objęte sa patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764