logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: XXIV Kongres PR. Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie

   10.07.2024, przeczytano 749 razy
ilustracja

Przeżywamy okres dynamicznego rozwoju technologii, w tym zwłaszcza sztucznej inteligencji. Generowanie grafik na podstawie opisów oraz boty prowadzące naturalne rozmowy zmieniają procesy komunikacyjne. Dla branży PR to początek nowej ery, pełnej szans, ale także potencjalnych zagrożeń i źródeł kryzysów wizerunkowych. Wszystkie te kwestie podejmą eksperci, którzy zgromadzą się w Rzeszowie w dniach 19 i 20 września na Kongresie PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-xxiv-kongres-pr.-sztuczna-inteligencja%2C-kryzys-i-technologie,404968,artykul.html

Podczas tegorocznego Kongresu panele dyskusyjne i prezentacje pozwolą na skuteczne poszukiwanie sposobów na radzenie sobie z wyzwaniami, jakie niesie era AI, zmieniające się trendy komunikacyjne oraz nowe technologie. Poruszone zostaną m.in. kwestie wykorzystania nowoczesnych rozwiązań w public relations, a także prewencji kryzysowej w kontekście zmian związanych ze sztuczną inteligencją.

– Gwałtowny rozwój AI, w tym zwłaszcza dużych modeli językowych, ma ogromny wpływ na kształt oraz przyszłość branży PR. Stanowi ona zarówno zagrożenie, jak i szansę dla każdego kto zajmuje się budowaniem relacji i komunikowaniem – mówi dr hab. Dariusz Tworzydło, prof. UW, pomysłodawca i organizator Kongresu– Z jednej strony sztuczna inteligencja może przyspieszyć i usprawnić wiele procesów w pracy związanej z komunikacją, umożliwiając szybsze analizowanie danych, personalizację przekazu czy automatyzację zadań. Z drugiej pojawiają się kwestie nadpodaży komunikatów, szumu informacyjnego oraz fake newsów, które mogą stawać się źródłem kryzysów wizerunkowych. Właśnie dlatego postanowiliśmy skupić się między innymi na tych tematach podczas tegorocznej edycji Kongresu PR – dodaje.

ilustracjastrzałka

Praktycy PR wobec nowych wyzwań

Temat przewodni tegorocznego Kongresu PR – „Sztuczna inteligencja, kryzys i technologie. Wyzwania public relations” – był często wskazywany w ankiecie badawczej przez uczestników ubiegłorocznej edycji wydarzenia. Pokazuje to, że eksperci public relations z wielką uwagą przyglądają się rozwojowi nowych technologii. Świadomość ich rosnącej roli również w kontekście komunikacji kryzysowej, skłania do poszukiwania strategii i narzędzi, które pozwolą efektywnie reagować na zmieniające się potrzeby odbiorców w obszarze public relations.

ilustracjastrzałka

– Kongres to wydarzenie, które nie tylko stawia na wymiar praktyczny, ale również ma silne podstawy naukowe. Ewaluacja podczas Kongresu PR to już tradycja. Właśnie dlatego poszukując najbardziej aktualnych tematów, zawsze pytamy o nie uczestników naszego Kongresu. Dzięki temu program skupia się na najważniejszych dla branży obszarach, ale poprzez ankietę włączamy także uczestników do współtworzenia wydarzenia – mówi dr Przemysław Szuba, ekspert do spraw badań i analiz Exacto, partnera Kongresu PR.

Od lat najważniejsze wydarzenie w branży

Kongres PR od 24 już lat nieprzerwanie stanowi źródło wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych wyzwań i problemów komunikacyjnych. W tym roku, w dniach 19 i 20 września eksperci związani z PR ponownie spotkają się w Rzeszowie, aby wymieniać się wiedzą i doświadczeniem. Będzie to niepowtarzalna okazja do zdobycia nowych umiejętności, ale także budowania wartościowych relacji z profesjonalistami z całej branży. Wydarzenie stanowi inspirujące środowisko, w którym rozwijają się pomysły i rozwiązania współczesnych wyzwań komunikacyjnych. 

  • Kongres objęty jest patronatem medialnym Signs.pl
  • Więcej informacji: www.kongrespr.pl

Źródło: EXACTO

www.kongrespr.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764