logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Zmiana terminu i formuły Konferencji Akademia Zarządzania Barwą

   22.11.2021, przeczytano 615 razy
ilustracja

Organizator XV konferencji i warsztatów z cyklu „Akademia Zarządzania Barwą” informuje, że z powodu pogarszającej się sytuacji epidemicznej, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, zdecydował – wspólnie ze współorganizatorami wydarzenia i prelegentami – o zmianie terminu i formuły tegorocznej edycji konferencji. Wydarzenie zostało przeniesione do przestrzeni wirtualnej. Odbędzie się ono, podobnie jak w roku ubiegłym, na platformie Click Meeting w dniu 7 grudnia br. Program wykładów i warsztatów pozostaje bez zmian. Przedłużono tym samym termin rejestracji do 30 listopada br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-zmiana-terminu-i-formuly-konferencji-akademia-zarzadzania-barwa,393840,artykul.html

Organizator wydarzenia – Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator konferencji i szkoleń w ramach Akademii Wiedzy – serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych, a zwłaszcza tych z Państwa, którzy zarejestrowali się na tegoroczną konferencję oraz tych, którzy uzależniali swój przyjazd do Warszawy od sytuacji epidemicznej, na spotkanie z ekspertami CM online. Wszystkich Państwa, którzy chcą dołączyć do konferencji online, prosimy o zgłoszenie swojego uczestnictwa TUTAJ po wcześniejszym zapoznaniu się z regulaminem wydarzenia.

Konferencja objęta jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz sp. z o.o.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764