logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Znamy jury konkursu POS STARS

   02.09.2024, przeczytano 458 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu już po raz 16. odbędzie się konkurs branżowy na najlepsze displaye reklamowe POS STARS. Oto tegoroczny skład JURY, który wyłoni zwycięzców w poszczególnych kategoriach oraz wybierze GRAND PRIX tej edycji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-znamy-jury-konkursu-pos-stars,405501,artykul.html

Karolina Karolczak

Global Promotion Director, AsstrA

Karolina jest ekspertką z ponad 25-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu i wdrażaniu strategii na rynkach międzynarodowych. Jest absolwentką MBA w Paryżu, wykładowcą akademickim, profesjonalnym mówcą trenerem motywacyjnym oraz Coachem z certyfikatem MLC oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Twórczyni programu treningowego #celomania dzięki któremu jej klienci osiągają cele, autorka wielu publikacji branżowych oraz dotyczących pracy z celami.

Obecnie odpowiada za departament Promocji w grupie kapitałowej AsstrA. W obszarze odpowiedzialności jej zespołu jest: komunikacja globalna marki, działania marketingowe i PR na każdym z rynków, e-commerce, projekty ESG. Odpowiada za wdrażanie strategii na następujących rynkach: Europe, Eastern Europe, Asia & North America. Poprzednio odpowiedzialna za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Dodatkowo jako Partnership & Procurement Director w Sodexo BRS teraz Pluxee była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku. Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz Black, a także kampanii Levi’s – 501. W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 26 885 obserwujących na LinkedIn). Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital) oraz wykładowczynią Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie (kompetencje przyszłości).

Marzena Gutknecht

Marketing Manager w Sico Print Solutions

Od ponad 20 lat związana z branżą poligraficzną, z doświadczeniem w obsłudze klienta, zakupami oraz w marketingu i zarządzaniu komunikacją, zarówno w firmach z kapitałem polskim, jak i w międzynarodowej grupie kapitałowej. Wraz z wieloletnią obecnością w branży druku cyfrowego idzie rozległa znajomość branży, rynku i trendów.

Odpowiedzialna za marketing i komunikację w Sico Print Solutions, dostawcy i integratora rozwiązań poligraficznych dla reklamy i przemysłu. Sico PS współpracuje zarówno z dużymi, światowymi markami, jak i tymi, które dopiero wchodzą na rynek. Dostawca technologii, wiedzy i propagator wdrażania innowacji w wielkoformatowym druku cyfrowym. Posiada doświadczony, zgrany team o szerokich i zróżnicowanych kompetencjach eksperckich. Dzięki temu, prócz optymalnie dobranych urządzeń i mediów, oferuje najwyższej jakości serwis, doradztwo i szkolenia.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak

Dyrektor ds. Handlu i Współpracy Międzynarodowej E.Leclerc, Galec Sp. z o.o.

Doświadczona menedżerka specjalizująca się w zarządzaniu polityką handlową i opracowywaniu propozycji biznesowych, które realizują cele firmy. Negocjator krajowy i międzynarodowy. Lider zmiany, lider zespołu z umiejętnościami komunikacji i zarządzania interesariuszami.

W marketingu wspiera wdrażanie narzędzi pozwalających na coraz szybszy i bardziej skuteczny kontakt z klientami. W zarządzaniu zespołem najbardziej inspiruje ją możliwość dawania ludziom perspektyw rozwoju i wykorzystania ich indywidualnych talentów.

Prywatnie szczęśliwa mama, pasjonatka florystyki, podróży, miłośniczka kryminałów.

Tomasz Kwieciński

Senior Marketing Manager w DEICHMANN

Ekspert komunikacji marketingowej z ponad 13-letnią praktyką w branży. Doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno po stronie agencji (Me & My Friends) realizując działania dla takich marek jak: Lubella, Kubuś, Tymbark, Desperados Red (Grupa Żywiec) czy Ronson Development, jak i pracując po stronie klienta w AmRest jako Communication Manager w Pizza Hut.

Od 2016 r. związany z DEICHMANN, gdzie brał udział w realizacji wszystkich kampanii wizerunkowych dedykowanych polskiemu rynkowi, współpracując z Margaret, Julią Wieniawą, Sylwią Grzeszczak czy Klaudią Halejcio.

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu na kierunku Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze oraz Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim. Wykładowca Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.

Agnieszka Zagozda

Creative Director, Ster Event

Od 20 lat obsługuje imprezy. Od małego przyjęcia po kilkutysięczne wydarzenia. Jej kreacje eventowe intrygują i inspirują kolejne pokolenia. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych.

Dyplomowany archeolog. Z zamiłowania stylistka i niepoprawna optymistka. Dzień zaczyna czarną mocna kawą. Praca jest jej hobby, a że jestem wyjątkowo relacyjna i komunikatywna, wybrany zawód okazał się wyjątkowo trafnym.

W pracy kieruje się mottem, które brzmi: Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, zawsze natomiast istnieje pomysł lepszy.

Krystian Król

strategia marki, event marketing, neuromarketing, grafik/DTP

Krystian Król od ponad 13 lat wspiera firmy w osiąganiu celów biznesowych poprzez skuteczne działania marketingowe. Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu strategii marek, zarówno na rynkach B2B, jak i B2C. Jego doświadczenie obejmuje wprowadzenie wielu produktów na rynki polskie i zagraniczne, szczególnie w branży FMCG oraz Retail.

Jest ekspertem w realizowaniu celów biznesowych za pomocą wydarzeń. Znany przez ochroniarzy monitoringu z wielogodzinnej obserwacji zachowań konsumentów w sklepach, z pasją oddaje się analizie behawioralnej, co pozwala mu precyzyjnie przewidywać i wpływać na decyzje zakupowe klientów.

Krystian łączy swoją wiedzę marketingową z umiejętnościami graficznymi, tworząc spójne i skuteczne projekty.

Od kilku lat działa pod marką Krystian Król Brand & Event Expert, a ponadto jest właścicielem kilku marek, które z sukcesem działają na rynku eventowym. Jego wszechstronność i podejście do marketingu sprawiają, że jest cenionym partnerem w biznesie.

Strefę POS STARS będzie można odwiedzić podczas Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku Festiwal Marketingu 18 i 19 września w EXPO XXI Warszawa i osobiście zobaczyć zgłoszone do konkursu realizacje.

Rejestracja na targi: festiwalmarketingu.pl/#rejestracja

Festiwal Marketingu objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764