logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Znamy program jubileuszowego Kongresu Public Relations

   12.05.2025, przeczytano 403 razy
ilustracja

Już za kilka miesięcy Rzeszów ponownie stanie się centrum debaty o teraźniejszości i przyszłości komunikacji. Jubileuszowa edycja Kongresu PR – który odbędzie się 25-26 września 2025 roku – zgromadzi ekspertów, praktyków oraz liderów opinii, którzy omówią najbardziej aktualne wyzwania stojące przed polską branżą public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-znamy-program-jubileuszowego-kongresu-public-relations,408748,artykul.html

Uczestnicy XXV edycji Kongresu PR – którego tematem przewodnim będzie „Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych” – poznają praktyczne strategie komunikacyjne, narzędzia do walki z dezinformacją oraz skuteczne sposoby zarządzania kryzysowego i budowania silnej marki w niestabilnych czasach. Prelegenci, podczas naszego jubileuszowego wydarzenia będą prezentowali odpowiedzi na pytanie dotyczące tego, jak prowadzić skuteczną komunikację w erze zmian geopolitycznych, sztucznej inteligencji i polaryzacji społecznej. To tematy, które budzą wiele emocji i prowokują do refleksji nad rolą liderów w kształtowaniu odpowiedzialnych narracji. – prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i organizator Kongresu.

ilustracjastrzałka

Komunikacja w czasach niepewności

– Świat w ostatnich latach gwałtownie przyspieszył. Globalne kryzysy śledzimy w czasie rzeczywistym, a sztuczna inteligencja przeobraża sposób tworzenia i dystrybucji komunikatów. To wymusza błyskawiczne dostosowanie się do zmian. Kto nie nadąży za najnowszymi trendami, naraża się na straty i poważne kryzysy wizerunkowe – mówi Arkadiusz Szczepański, Dyrektor Generalny Jacobs & Schwartz. – Właśnie dlatego wiedza dotycząca skutecznego komunikowania się w takich warunkach jest dziś na wagę złota. Wyzwania, z którymi mierzą się profesjonaliści PR, wykraczają bowiem poza strategie, które były jeszcze do niedawna skuteczne. Dlatego tak ważne jest, aby zaktualizować posiadane informacje oraz zdobyć umiejętności, które pozwolą nadal prowadzić efektywne, bezpieczne i odpowiedzialne działania public relations.

Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać prelekcji, które odpowiadają na pytania dotyczące wyzwań jakie stoją przed branżą PR. Wśród poruszanych podczas spotkania zagadnień będą między innymi trendy w komunikacji w social mediach, czy budowanie odporności i relacji w nowym krajobrazie geopolitycznym. Prelegenci poruszą również tematy dotyczące wpływu zjawisk społeczno-politycznych na strategie komunikacyjne firm czy ryzyka wizerunkowego dla przedsiębiorstw związanego z aktywnością pracownika w mediach.

W programie Kongresu oprócz prelekcji znajdą się również panele dyskusyjne poświęcone między innymi tematowi zarządzania informacją, postępującej polaryzacji w mediach społecznościowych oraz komunikowaniu z perspektywy regionów w erze kryzysu zaufania oraz wyzwań geopolitycznych, AI i dezinformacji. Kongres PR łączy także wymiar praktyczny z refleksją naukową. Właśnie dlatego wydarzeniu towarzyszyć będzie konferencja naukowa „Cyfrowe horyzonty 2025”, podczas której naukowcy przedstawią najnowsze wyniki badań dotyczące komunikacji i digitalizacji.

Program wydarzenia został opracowany przez grono ekspertów, którzy czuwają nad jego kierunkiem merytorycznym. Radę programową Kongresu tworzą: prof. dr hab. Dariusz Tworzydło – organizator wydarzenia, Karolina Łuczak – dyrektorka komunikacji, rzeczniczka prasowa Provident Polska, prezeska Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Damian Ziąber – rzecznik prasowy Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego oraz Arkadiusz Szczepański – dyrektor generalny Jacobs & Schwartz.

Źródło: EXACTO

Dodatkowe informacje:

XXV Kongres PR jest objęty honorowym patronatem Komendanta Głównego Straży Granicznej. Sponsorami wydarzenia są Rzeszów - stolica innowacji, Orange Polska oraz Mediaboard.

Pomysłodawcą Kongresu jest prof. dr hab. Dariusz Tworzydło, który organizuje to wydarzenie od 2001 roku. To już zatem 25. spotkanie specjalistów z branży public relations, któremu patronują: Rzeszów - stolica innowacji, Orange Polska, Mediaboard, Ideo, Ideo Force, Akademia Górnośląska, Exacto, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Stowarzyszenie Agencji Public Relations oraz Uniwersytet Warszawski (Wydział Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii).

Patronat honorowy: Komendant Główny Straży Granicznej
Partner technologiczny: Media Visage
Partner logistyczny: Ford
Patroni medialni: publicrelations.pl, Dziennik Warto Wiedzieć, OOH Magazine, Marketing przy Kawie, Monitor Rynkowy, Signs.pl, Wirtualne Media, Gifts Journal, Marketing i Rynek, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Business Hub, Nowiny24.pl, Polska Press Grupa, Europerspektywy, Newseria, naszbiznes24.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764