logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Zrób krok w stronę nowych możliwości — API.PL zaprasza na Festiwal Tkanin 2.0

   24.04.2025, przeczytano 443 razy
ilustracja

Druk na tekstyliach daje współcześnie ogromne możliwości produkcji. Mając do dyspozycji tak wiele technologii druku oraz mediów można tworzyć bardzo ciekawe projekty, które przede wszystkim przyciągają klientów. Specjaliści z API.PL współpracując z klientami, zauważyli, że wielu producentów nadruków nie wykorzystuje w pełni swoich możliwości. Właśnie dlatego, firma zaprasza już w czerwcu na Festiwal Tkanin 2.0, który ma za zadanie pokazać właścicielom drukarni i ich pracownikom, co nowego warto wprowadzić w swoim procesie druku, by pozyskać nowe zlecenia!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-zrob-krok-w-strone-nowych-mozliwosci-%E2%80%94-api.pl-zaprasza-na-festiwal-tkanin-2.0,408514,artykul.html

  • Kiedy? 1 wybrany dzień w terminie: 10-12 czerwca 2025 (wtorek, środa, czwartek)
  • Gdzie? Showroom API.PL (Rąbień k. Łodzi, ul. Okrężna 37, 95-070)
  • Jak wziąć udział? Wypełnij formularz kontaktowy na stronie www.api.pl

Ilość miejsc ograniczona! O udziale decyduje kolejność zapisów.

Czego uczestnicy dowiedzą się podczas wydarzenia?

Festiwal Tkanin 2.0 to wydarzenie, które będzie inspiracją i szansą na poszerzenie drukarskich horyzontów. Współpracując z klientami z całej Polski, doradcy API.PL widzieli, jak niesamowite możliwości dają rozmaite tkaniny i drukowanie na nich. Festiwal jest próbą podzielenia się tą wiedzą.

Co uczestnicy zobaczą na Festiwalu Tkanin 2.0?

  • Dlaczego nie warto ograniczać się do DTF”, czyli uzupełnienie oferty dla wymagających klientów
  • Inspiracje – home decor i nie tylko – wykorzystanie typowych tkanin do nietypowych zastosowań
  • Jak znakować trudne podłoża? Rozmowy na żywo o konkretnych przykładach
  • Jak zwiększyć produktywność? Dyskusje o cutterach i Caldera RIP

W trakcie wydarzenia zostaną zorganizowane także inne niespodzianki. Na Festiwalu czekać będą eksperci, którzy chętnie omówią z uczestnikami interesujące ich tematy. API.PL zachęca, by porozmawiać ze specjalistami, by wykorzystać ich wiedzę. Zainteresowane osoby mogą także skontaktować się z firmą przed eventem, by dopytać o jego przebieg.

Jakie technologie i media zostaną zaprezentowane na wydarzeniu?

Mimo że Festiwal Tkanin nie jest po prostu prezentacją maszyn, to nie zabraknie na nim technologicznych nowinek. Jedną z nich, jest pięciogłowicowa linia produkcyjna do DTF, czyli pozycja w ofercie API.PL stworzona z myślą o drukarniach, które potrzebują najwyższej wydajności.

Na wydarzeniu nie zabraknie też drukarek od Epson – uczestnicy zobaczą między innymi ich najnowszą drukarkę – pierwsze rozwiązanie Epson dedykowane w pełni do DTF! API.PL zaprezentuje także sublimacyjne SC-F9500. To kompaktowe, nowoczesne urządzenie zapewnia wysoką prędkość i jakość produkcji — poznaj możliwości druku dodatkowymi kolorami pomarańczowym i fioletowym w druku sublimacyjnym.

Oczywiście uczestnicy zobaczą także wiele tkanin (nazwa zobowiązuje)! Podczas Festiwalu API.PL zaprezentuje media, które pomogą klientom wyróżnić się jakością i efektami specjalnymi na rynku odzieżowym, home decor, czy reklamowym. Doradcy przedstawią specjalistyczne tkaniny do produkcji koców, namiotów, podświetleń i innych rozwiązań.

Jakie jeszcze rozwiązania będzie można zobaczyć? W planie znajdują się między innymi hybrydowe drukarki Epson (jak nowy SC-F1000), tonerowa drukarka OKI Pro 8432WT, ploter tnący iEcho, prasy termotransferowe i wiele innych urządzeń!

To już wszystko (?)

API.PL zachęca, by w razie pytań, kontaktować się pod adresem e-mail zamowienia@api.pl lub numerem telefonu +48 42 250 55 95. Zainteresowane osoby mogą zapisać się na wydarzenie, wchodząc na stronę www.api.pl i wypełniając formularz kontaktowy dostępny w aktualności na temat Festiwalu. API.PL serdecznie zaprasza.

Opłata rejestracyjna to 199 zł netto za osobę.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: API.PL

www.api.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764