logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Bednarek przechodzi z Empiku do Performics

  PR 10.04.2024, przeczytano 441 razy
ilustracja

Patrycja Bednarek zasila szeregi agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe i obejmuje stanowisko Head of Marketing Automation. Do jej głównych zadań będzie należało tworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i marketing automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrycja-bednarek-przechodzi-z-empiku-do-performics,403792,artykul.html

W nowej roli Patrycja będzie odpowiadała za stworzenie oferty produktowej odpowiadającej aktualnym potrzebom klientów oraz rekomendowanie kierunków rozwoju kompetencji w obszarze marketing automation. Będzie odpowiedzialna również za współtworzenie strategii rozwoju zespołu oraz budowanie relacji z klientami i partnerami technologicznymi agencji. W zakres jej obowiązków wchodzi także wsparcie agencji należących do Publicis Groupe w projektach nowobiznesowych, których częścią są rozwiązania z obszaru marketing automation.

Patrycja Bednarek to wysokiej klasy specjalistka w dziedzinie marketingu, z bogatym doświadczeniem nabytym zarówno po stronie agencji, jak i czołowych polskich marketplaców, takich jak Allegro i Empik. Jestem przekonany, że jej ekspertyza oparta na umiejętnościach strategicznych i analitycznych będzie nieoceniona w realizacji projektów oraz nowych celów naszej agencji – mówi Dyrektor Generalny Performics.

Od 2015 roku Patrycja Bednarek związana jest z branżą komunikacji marketingowej. Ostatnio pełniła funkcję Head of Direct Marketing and Marketing Automation w Empik, a wcześniej swoje umiejętności zawodowe rozwijała, pracując dla firm tj. Allegro czy Payback. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w obszarze marketing automation i direct marketing. Jako lider odpowiadała za koordynację prac zespołów, skupionych na budowaniu skutecznych ścieżek konsumenta. Na swoim koncie ma wiele udanych projektów, wdrożeń i strategii komunikacyjnych, które realizowała w oparciu o swoje umiejętności analityczne i techniczne.

Źródło: Performics

Dodatkowe informacje:

Performics to agencja marketingu efektywnościowego oferująca kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, e-commerce oraz rozwiązań performance marketingu opartych na zaawansowanej analityce. Jest częścią Publicis Groupe w Polsce. W 2020 roku otrzymała tytuł Partnera Premium w programie Programu Facebook Marketing Partners. Agencja z sukcesem łączy najnowsze technologie z kreatywnością, co pozwala realizować kampanie zarówno dla lokalnych firm, jak i globalnych klientów, często w roli HUBu. Ponad 170-osobowy zespół Performics skoncentrowany jest na skuteczności i jakość strategii oraz działań digitalowych, których nadrzędnym celem jest zmiana intencji zakupowych w przychody dla Klientów. W Performics wszystkie osoby planujące i kupujące kampanie posiadają aktualne certyfikaty Blueprint. Agencja jest laureatem nagród Effie, Mixx Awards, Innovation, a także Performance Diamonds CEE. W 2023 roku Performics otrzymał Nagrodę Główną oraz tytuł “Digitalowej Agencji Roku” w rankingu magazynu Media & Marketing Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Bresińska dołącza do agencji Endless
Do agencji Endless dołączyła Marta Bresińska obejmując stanowisko Managing Director. Będzie wspierać Tomasza Dembińskiego - CEO Endless - w zarządzaniu obecnymi oraz nowymi projektami Agencji.
Malwina Pająk w El Padre
Do zespołu El Padre, po zakończonym pomyślnie okresie próbnym, dołącza Malwina Pająk obejmując nowo utworzone stanowisko Communication Manager.
Zmiany na czele Agencji Kreacji Filmu i Serialu Telewizji Polskiej
Telewizja Polska S.A. w likwidacji zmienia model funkcjonowania Agencji Kreacji Filmu i Serialu. Zmianie ulegnie m.in. proces zamawiania, budżetowania oraz nadzoru nad produkcją filmów i seriali. Zlikwidowane zostanie również stanowisko jednego z wicedyrektorów.
Paulina Chylewska wraca do TVP
Paulina Chylewska – znana i lubiana dziennikarka i prezenterka po siedmiu latach wraca do TVP. Na antenie TVP1 zobaczymy ją już 31 maja. Gwiazda otworzy i poprowadzi pierwszy dzień 61. Krajowego Festiwalu  Polskiej Piosenki, a w najbliższym czasie będzie pracować przy dwóch najważniejszych imprezach sportowych TVP: Euro 2024 oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w...
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie Wiśniowski
Od 1 kwietnia stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764