logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Kazadi twarzą konkursu Lipton Ice Tea

  PR 08.05.2019, przeczytano 764 razy
ilustracja

Niezwykła i oryginalna piosenkarka, prezenterka telewizyjna, a także influencerka, Patrycja Kazadi, została twarzą nowego konkursu marki Lipton Ice Tea, w którym do wygrania jest aż milion butelek tego smacznego napoju. W sprzedaży promocyjnej udział biorą wszystkie smaki mrożonej herbaty Lipton Ice Tea z oznaczeniem promocyjnym na zakrętce. Nowa loteria rozpoczęła się już 1 maja 2019 roku i potrwa do 30 lipca 2019 roku, a większość nagród będzie można odebrać w salonikach Kolportera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrycja-kazadi-twarza-konkursu-lipton-ice-tea,382332,artykul.html

Według raportu firmy badawczej The Nielsen Company, Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce, sezon 2018 dla tego segmentu był niezwykle udany. Poszczególne kategorie napojów, w tym mrożona herbata, coraz popularniejsza wśród polskich konsumentów, właśnie w minionym roku odnotowały największe sprzedaże miesięczne na przestrzeni ostatnich trzech lat.

– Bacznie obserwujemy zmiany zachodzące na rynku i preferencje konsumentów. Widzimy, że na decyzje zakupowe konsumentów silny wpływ ma trend prozdrowotny, obejmujący zdrowsze wybory nabywców. Lipton Ice Tea jest lepszą alternatywą, ponieważ jest przygotowana z pysznych składników, w tym ekstraktu z herbaty i soku owocowego – powiedziała Magdalena Grędzicka, Brand Manager Lipton Ice Tea. – Cieszymy się z wyników uzyskanych w minionym roku i dlatego rozpoczynamy niezwykły konkurs z udziałem pełnej energii Patrycji Kazadi – dodała.

Konkurs pod nazwą „1.000.000 Liptonów do wygrania” polega na zakupie dowolnej butelki Lipton Ice Tea o smaku Lemon, Peach, Mango, Green, Green Lime & Mint, Matcha Yuzu Lime, Matcha Ginger & Lemongrass o pojemności 0,5l, 1l, 1,5l oraz 2l i sprawdzenie ewentualnej wygranej pod żółtą zakrętką promocyjną. Wśród nagród znajduje się aż milion półlitrowych butelek Lipton Ice Tea o smaku brzoskwiniowym (do natychmiastowego odbioru w salonikach Kolportera na terenie całego kraju), a także 3000 plecaków, 3000 koszulek oraz 2000 toreb indywidualnie zaprojektowanych na potrzeby promocji (do odbioru bezpośrednio u producenta, firmy Cupsell).

Na potrzeby promocji marka zdecydowała się na tzw. „prank”, czyli żart z udziałem samej Patrycji Kazadi w jednej z galerii handlowych.

– Dowcip polegał na tym, że ustawiony w galerii handlowej automat do sprzedaży Lipton Ice Tea „przemawiał” głosem Patrycji do osób podchodzących do urządzenia, aby wybrać napój. Pytania dotyczyły skojarzeń z orzeźwieniem oraz Lipton Ice Tea, a podczas rozmowy ukryty automat do szybkiego tworzenia grafiki tworzył obraz oparty na odpowiedziach, uwzględniając przy tym zdjęcie danej osoby wykonane przez ukrytą kamerę zainstalowaną w automacie – opisała sposób działania żartu Magdalena Grędzicka z PepsiCo. – Gdy obraz był gotowy, ukryte w maszynie drzwi otwierały się, ujawniając skrytą w środku Patrycję Kazadi, która wskazywała na ogromny ekran za uczestnikiem akcji, pytając: „Czy to smak, który miałaś/eś na myśli?”.

Konkurs wspiera silna kampania 360°, obejmująca TV, kina, kanały cyfrowe, w tym media społecznościowe (YouTube, Facebook, Instagram). Za jej strategię, koncept kreatywny, działania w kanałach digital odpowiada agencja FCB Bridge2Fun. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764