Patrycja Kościołowska obejmuje stanowisko E-commerce & Performance Marketing Growth Lead w agencji SalesTube. W nowej roli będzie odpowiadać za zarządzanie częścią zespołu obsługującego klientów e-commerce, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań łączących technologię, dane i kreację oraz budowanie wewnętrznych procesów i wdrażanie best practice.
Z digital marketingiem Patrycja jest związana od ponad 12 lat, a ostatnie 6 spędziła w grupie dentsu. W ostatnim czasie tworzyła i koordynowała strategie performance’owe dla nowych i obecnych klientów oraz dbała o wysoki poziom merytoryczny pracowników firmy. Pracowała z takimi firmami jak Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Wonga, Aion Bank, Ergo Hestia, LPP.
W SalesTube będzie odpowiedzialna za stałe podnoszenie kompetencji zespołu dedykowanego markom e-commerce, przygotowanie kompleksowych strategii biznesowych oraz projektowanie procesów i usprawnień w dziale. Będzie raportować do Head of Business Development Dominiki Niekraszewicz, która komentuje transfer:
- Patrycja dołącza do SalesTube w przełomowym dla nas momencie - mamy największe portfolio marek e-commerce w regionie, umacniamy kompetencje one-stop-shopu dla biznesów online i realizujemy coraz więcej projektów globalnie. Zespół performance stoi przed nowymi wyzwaniami i cieszymy się, że osoba z tak dużym doświadczeniem i kompetencjami strategicznymi wesprze nas w ich realizacji.
Nowa E-commerce & Performance Marketing Growth Lead angażuje się również w działania pro-bono: prowadzi mentoring w Fundacji Digital University (program Uniwersytet Sukcesu), a wcześniej w Dare IT ze specjalizacji "digital marketing".
Ukończyła Europeistykę na Akademii Obrony Narodowej oraz Stosunki Międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją Międzynarodowa Polityka Handlowa. Jest absolwentką Szkoły Strategii Marki organizowanej przez SAR.
Źródło: Group One S.A.