logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Południkiewicz-Kędzior wzmacnia zespół Kamikaze

  PR 18.06.2020, przeczytano 516 razy
ilustracja

Patrycja Południkiewicz-Kędzior dołączyła do zespołu agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Copywriter. Wcześniej pracowała w Deloitte Digital, na stanowisku Senior Copywriter / Head of Copy & Content Team, a przez ostatnie dwa lata prowadziła własną działalność jako freelancer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrycja-poludnikiewicz-kedzior-wzmacnia-zespol-kamikaze,387454,artykul.html

Patrycja Południkiewicz-Kędzior karierę w branży digital rozpoczynała w 2012 r. w agencji Digital One, gdzie pracowała najpierw jako Junior Social Media Executive, a następnie Junior Copywriter. W latach 2013-2017 pracowała w Deloitte Digital CE, początkowo jako Copywriter, a następnie jako Senior Copywriter / Head of Copy&Content Team. Obsługiwała w tym czasie marki takie jak m.in. Pepsi, Mirinda, Pizza Hut, Lipton Ice Tea, Sunbites, Sephora, Estée Lauder Companies. Przez ostatnie dwa lata prowadziła własną działalność, jako freelancer.

- Patrycja świetnie uzupełnia nasz agencyjny zespół. Jest nie tylko copywriterem z ogromnym doświadczeniem agencyjnym; bardzo ważne dla Kamikaze jest także to, że przez lata pracowała dla największych i najbardziej wymagających brandów, a dokładnie takich kompetencji teraz potrzebujemy – mówi Michał Ryszkiewicz, Managing Partner agencji Kamikaze.

Patrycja Południkiewicz-Kędzior jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Stosunków Międzynarodowych.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764