logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative

  PR 06.07.2020, przeczytano 275 razy
ilustracja

Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrycja-rusnak-awansuje-na-stanowisko-senior-creative,387672,artykul.html

Z VMLY&R związana od niemal 3 lat, gdzie od początku pracuje w grupie kreatywnej, którą zarządzają Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkałuba - obaj na stanowiskach associate creative director.

Patrycja Rusnak od samego początku pracy w VMLY&R odpowiada za kreatywną obsługę firmy Samsung. Na nowym stanowisku od 1 lipca br. kontynuuje współpracę z firmą, w ramach której będzie odpowiedzialna za opiekę kreatywną oraz rozwijanie dywizji mobile i umacnianie jej pozycji marketingowej na rynku.

W branży kreatywnej od 7 lat. Najczęściej w dziale kreacji, ale w swojej karierze pracowała również na stanowisku social media manager, przygotowując strategię i egzekucję aktywacji w mediach społecznościowych oraz zarządzała kilkuosobowym zespołem. Doświadczenie zdobywała w agencji Konceptika, prowadząc projekty dla takich klientów jak Sony PlayStation, Baltic Company (ArtDeco, PUPA, Revlon, Misslyn), CENEGA, Grupa Żywiec, Electronic Arts, Ochnik i Cisowianka.

Wśród realizacji, z których jest najbardziej dumna, wymienia liczne kampanie dla marki Samsung, szczególnie tę z udziałem Wojtka Sokoła "Na Twoich zasadach", która znalazła się na 2 miejscu YouTube Ads Leaderboard - Poland 2019.

W wolnym czasie gra w gry (oczywiście na PlayStation), pisze, szuka dobrych historii (w książkach, serialach, filmach, animacjach, piosenkach), planuje kolejne podróże, tęskni za Japonią i rozpływa się nad kotką Diuną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764