logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative

  PR 06.07.2020, przeczytano 655 razy
ilustracja

Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrycja-rusnak-awansuje-na-stanowisko-senior-creative,387672,artykul.html

Z VMLY&R związana od niemal 3 lat, gdzie od początku pracuje w grupie kreatywnej, którą zarządzają Jacek Stefanowicz oraz Piotr Szkałuba - obaj na stanowiskach associate creative director.

Patrycja Rusnak od samego początku pracy w VMLY&R odpowiada za kreatywną obsługę firmy Samsung. Na nowym stanowisku od 1 lipca br. kontynuuje współpracę z firmą, w ramach której będzie odpowiedzialna za opiekę kreatywną oraz rozwijanie dywizji mobile i umacnianie jej pozycji marketingowej na rynku.

W branży kreatywnej od 7 lat. Najczęściej w dziale kreacji, ale w swojej karierze pracowała również na stanowisku social media manager, przygotowując strategię i egzekucję aktywacji w mediach społecznościowych oraz zarządzała kilkuosobowym zespołem. Doświadczenie zdobywała w agencji Konceptika, prowadząc projekty dla takich klientów jak Sony PlayStation, Baltic Company (ArtDeco, PUPA, Revlon, Misslyn), CENEGA, Grupa Żywiec, Electronic Arts, Ochnik i Cisowianka.

Wśród realizacji, z których jest najbardziej dumna, wymienia liczne kampanie dla marki Samsung, szczególnie tę z udziałem Wojtka Sokoła "Na Twoich zasadach", która znalazła się na 2 miejscu YouTube Ads Leaderboard - Poland 2019.

W wolnym czasie gra w gry (oczywiście na PlayStation), pisze, szuka dobrych historii (w książkach, serialach, filmach, animacjach, piosenkach), planuje kolejne podróże, tęskni za Japonią i rozpływa się nad kotką Diuną.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764