logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Biegalski piątym finalistą konkursu Renault

  PR 25.09.2017, przeczytano 655 razy
ilustracjastrzałka

Patryk Biegalski, mieszkaniec Garbowa (woj. lubelskie), został piątym finalistą konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Jego projekt wybrało aż 73% osób biorących udział w internetowym głosowaniu. Biegalski dołączył tym samym do grona finalistów, w którym już wcześniej znaleźli się wyłonieni przez jury Nikodem Drąg, Jakub Fochtman, Wojciech Karolczak i Maciej Szostak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-biegalski-piatym-finalista-konkursu-renault,33850,artykul.html

Zadaniem uczestników konkursu było zaprojektowanie wnętrza SUV-a klasy wyższej Renault, następnej generacji Koleosa. Spośród pięciu finalistów Dyrektor Designu Wewnętrznego Renault Antoine Genin wyłoni zwycięzcę, który odwiedzi Dyrekcję Designu Renault w Paryżu. Dla laureatów drugiego i trzeciego miejsca przewidziano nagrody finansowe i samochody do testów. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się 6 października 2017 r. podczas targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home.

W dniach 14-21 września br. na stronie renaultpassion.pl odbyło się głosowanie internautów, którzy wybrali piątego finalistę konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION. Został nim Patryk Biegalski, młody pasjonat motoryzacji i designu z Lubelszczyzny. Jego rywalem był Piotr Krzyczkowski, absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej oraz Scuola Politecnica di Design w Mediolanie.

Ogłoszenie laureatów konkursu i uroczyste wręczenie nagród będzie miało miejsce 6 października 2017 r. na scenie głównej prestiżowych targów wyposażenia wnętrz Warsaw Home odbywających się w Ptak Warsaw Expo w dniach 6-8 października 2017 r.

Dla laureatów konkursu RENAULT. PASSION FOR DESIGN & INNOVATION przewidziano atrakcyjne nagrody. Zwycięzcę czeka weekend w Paryżu z osobą towarzyszącą oraz wizyta w Dyrekcji Designu Renault w Paryżu, gdzie będzie mieć niepowtarzalną szansę przyjrzenia się pracy projektantów jednego z największych koncernów samochodowych na świecie. Dodatkowo zwycięzca otrzyma również Nowe Renault Koleos na dwa tygodnie. Nagrodą dla zdobywcy drugiego miejsca jest 5 000 zł oraz Nowe Renault Koleos na okres jednego tygodnia, a laureat trzeciego miejsca otrzyma 2 000 zł oraz Nowe Renault Koleos na weekend.

Przez cały czas trwania targów Warsaw Home będzie można odwiedzić wystawę Renault (Hala F, stanowisko B1). Główną atrakcją ekspozycji będzie wielokrotnie nagradzany samochód koncepcyjny Renault Trezor. 6 października o 13.40 na scenie głównej w Hali F odbędzie się również panel dyskusyjny na temat najnowszych trendów w projektowaniu oraz tego, czy i w jaki sposób designerzy z różnych branż wzajemnie się inspirują. Udział w nim wezmą Antoine Genin oraz gwiazdy polskiego designu: Robert Konieczny, Krystian Kowalski, Wojciech Sokołowski, krytyk designu Krystyna Łuczak-Surówka oraz redaktor naczelna magazynu „Dom & Wnętrze” Ewa Mierzejewska.

Źródło: Renault

www.renault.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764