logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Felmet dyrektorem ds. marketingu w Grupie Lotos

  PR 30.03.2020, przeczytano 1509 razy
ilustracja

Patryk Felmet dołączył do zespołu Grupy LOTOS. Z końcem marca objął stanowisko dyrektora ds. marketingu spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-felmet-dyrektorem-ds.-marketingu-w-grupie-lotos,386319,artykul.html

Felmet w latach 2017-2019 był dyrektorem marketingu i komunikacji Portu Gdańsk – jednego z największych bałtyckich portów. Odpowiadał za utworzenie pierwszego w historii polskiej gospodarki morskiej przedstawicielstwa handlowego polskiego portu poza Europą.

Ma doświadczenie w marketingu międzynarodowym.

Felmet jest absolwentem prestiżowego międzynarodowego programu The Chartered Institute of Marketing. Ukończył także London School of Public Relations. Posiada dyplom Executive MBA, studiów prowadzonych przez Instytut Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Od urodzenia związany z Gdynią, społecznik, pasjonat piłki nożnej i podróży.

Źródło: Grupa LOTOS S.A

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764