logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Michoń w Leo Burnett Warsaw

  PR 29.01.2018, przeczytano 315 razy

Do Leo Burnett dołączył Patryk Michoń, który w styczniu rozpoczął pracę w teamie kreatywnym agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-michon-w-leo-burnett-warsaw,35239,artykul.html

Michoń przeszedł z agencji Memac Ogilvy Doha w Katarze, w której pełnił rolę Dyrektora Kreatywnego na kliencie Vodafone. W Leo Burnett zasilił zespół obsługujący nowego klienta Orange Polska.

Wcześniej związany był z McCann Worldgroup Warszawa, Havas Warsaw, Mullen Lowe. Swoje piętnastoletnie doświadczenie w branży zdobywał pracując m.in. dla takich klientów jak Mastercard, Coca-Cola, Nestle, PKO BP czy KFC. 
Jego prace nagradzane były na konkursach takich jak KTR i Złote Orły oraz publikowane w Luerzer’s Archive, Communication Arts.

Źródło: Leo Burnett Warsaw

www.leoburnett.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Roadshow - Wrappingowa dawka emocji!” - edycja IV
Integart wraz z Rafałem Żmudą oraz marką 3M zaprasza do wzięcia udziału w IV edycji RoadShow – Wrappingowa dawka emocji. W dniach 10-13 czerwca br. wiedza, doświadczenie i zamiłowanie do car wrappingu dotrze do Poznania, Wrocławia i Katowic.
Odkryj kuchnię na nowo – kampania marki Amica
Nowoczesne sprzęty AGD pełne są programów i gadżeciarskich rozwiązań, które nie zawsze ułatwiają życie. Marka Amica wdraża więc linię sprzętów kuchennych do zabudowy, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby i  jest zaprojektowana w oparciu o obserwacje, badania i testy sprzętu w domach użytkowników. O odkrywaniu kuchni na nowo i czerpaniu z niej tego, co najlepsze,...
Rusza kampania „Porozmawiajmy Mamo”
Celem projektu „Porozmawiajmy Mamo” jest przekazanie mamom pomocnych narzędzi do rozmowy z córką, nie tylko w kontekście nadchodzących zmian fizjologicznych, ale co ważniejsze - zmian związanych z psychiką i emocjami młodej, dojrzewającej kobiety.
Dwie Godziny dla Rodziny” w kampanii Immergas
Immergas bierze udział w akcji „Dwie Godziny dla Rodziny”. Jest to, związana z Międzynarodowym Dniem Rodziny, kampania społeczna na rzecz budowania dobrych relacji rodzinnych. Dzięki udziałowi w wydarzeniu, pracownicy firmy skończą pracę dwie godziny wcześniej, po to by poświęcić ten czas swoim bliskim. Firma pokazuje w ten sposób, że work-life balance to nie tylko hasło...
Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii
Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764