logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Strzałkowski na czele Green Desku Gazeta.pl

  PR 14.05.2021, przeczytano 654 razy
ilustracja

Zmiany klimatyczne wpływają na wiele aspektów naszego życia, dlatego pisanie o tych zagadnieniach staje się coraz ważniejszym punktem pracy redakcyjnej w Gazeta.pl. Portal, który chce być najbardziej zielonym medium w Polsce, wyodrębnił właśnie nowy dział dedykowany środowisku. Na czele Green Desku Gazeta.pl stanie związany od lat z tematyką ekologiczną Patryk Strzałkowski. To kolejny ważny krok portalu na „zielonej drodze” po dołączeniu do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow) oraz ogłoszonym właśnie partnerstwie z Koalicją Klimatyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-strzalkowski-na-czele-green-desku-gazeta.pl,391452,artykul.html

– Jesteśmy świadkami dużych zmian zachodzących na całym świecie w związku z ociepleniem klimatu – mówi Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.gazeta.pl i szef Green Desku portalu. – Rolą mediów jest budowanie świadomości społeczeństwa, gdyż mimo wzrostu zainteresowania tematyką ekologiczną, wiedza o kryzysie klimatycznym wciąż pozostaje niewielka. Naszym zadaniem jest więc dotarcie do jak najszerszej grupy osób z rzetelnymi informacjami o zielonym rozwoju oraz walce ze zmianami klimatycznymi. To dlatego w Gazeta.pl postanowiliśmy jeszcze mocniej skupić się na tych zagadnieniach i pokazać, że kryzys klimatyczny nie jest tylko jednym z tematów, ale łączy się z innymi dziedzinami życia i różnymi kwestiami poruszanymi przez media, od gospodarki i społeczeństwa po motoryzację czy kulturę – dodaje Strzałkowski.

Gazeta.pl jako pierwszy w Polsce duży portal horyzontalny centralizuje działania dotyczące tematów związanych z ekologią. Wcześniej treści takie, jak „Piątek dla Klimatu”, „Zielony Poranek”, „Moto 2030”, „Zagrajmy w Zielone” czy „Zielonym Szlakiem” powstawały niezależnie w różnych redakcjach. Teraz redaktor naczelny „Zielonej Gazety” będzie dbał o rozwój serwisu oraz bardzo blisko współpracował ze stroną główną Gazeta.pl. Pokieruje także pracami międzyredakcyjnego Green Desku, który zajmie się tworzeniem jeszcze większej liczby zielonych publikacji portalu.

Poza zmianami organizacyjnymi Gazeta.pl nawiązała także partnerstwo z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w aktywności na rzecz ochrony klimatu. W ramach partnerstwa na łamach Gazeta.pl regularnie publikowane będą autorskie, ekskluzywne komentarze i analizy ekspertów. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu zyskają jeszcze więcej treści opartych na wiedzy naukowej , dotyczących klimatu i środowiska. Partnerstwo usprawni także współpracę przy powstawaniu materiałów dziennikarskich oraz otworzy drogę do nowych, wspólnych projektów takich, jak kampanie czy raporty.  

– Przed nami wielkie zmiany na poziomie globalnym, do których wszyscy musimy się przygotować – mówi Patryk Strzałkowski. – Podobnie jak aktywiści uważamy, że sprawdzona informacja jest kluczowa w walce o lepsze jutro, dlatego chcemy oddać głos naukowcom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Koalicją Klimatyczną pozwoli nam jeszcze lepiej realizować naszą misję – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764