logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Strzałkowski na czele Green Desku Gazeta.pl

  PR 14.05.2021, przeczytano 182 razy
ilustracja

Zmiany klimatyczne wpływają na wiele aspektów naszego życia, dlatego pisanie o tych zagadnieniach staje się coraz ważniejszym punktem pracy redakcyjnej w Gazeta.pl. Portal, który chce być najbardziej zielonym medium w Polsce, wyodrębnił właśnie nowy dział dedykowany środowisku. Na czele Green Desku Gazeta.pl stanie związany od lat z tematyką ekologiczną Patryk Strzałkowski. To kolejny ważny krok portalu na „zielonej drodze” po dołączeniu do globalnej inicjatywy Covering Climate Now (CCNow) oraz ogłoszonym właśnie partnerstwie z Koalicją Klimatyczną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-strzalkowski-na-czele-green-desku-gazeta.pl,391452,artykul.html

– Jesteśmy świadkami dużych zmian zachodzących na całym świecie w związku z ociepleniem klimatu – mówi Patryk Strzałkowski, redaktor naczelny Zielona.gazeta.pl i szef Green Desku portalu. – Rolą mediów jest budowanie świadomości społeczeństwa, gdyż mimo wzrostu zainteresowania tematyką ekologiczną, wiedza o kryzysie klimatycznym wciąż pozostaje niewielka. Naszym zadaniem jest więc dotarcie do jak najszerszej grupy osób z rzetelnymi informacjami o zielonym rozwoju oraz walce ze zmianami klimatycznymi. To dlatego w Gazeta.pl postanowiliśmy jeszcze mocniej skupić się na tych zagadnieniach i pokazać, że kryzys klimatyczny nie jest tylko jednym z tematów, ale łączy się z innymi dziedzinami życia i różnymi kwestiami poruszanymi przez media, od gospodarki i społeczeństwa po motoryzację czy kulturę – dodaje Strzałkowski.

Gazeta.pl jako pierwszy w Polsce duży portal horyzontalny centralizuje działania dotyczące tematów związanych z ekologią. Wcześniej treści takie, jak „Piątek dla Klimatu”, „Zielony Poranek”, „Moto 2030”, „Zagrajmy w Zielone” czy „Zielonym Szlakiem” powstawały niezależnie w różnych redakcjach. Teraz redaktor naczelny „Zielonej Gazety” będzie dbał o rozwój serwisu oraz bardzo blisko współpracował ze stroną główną Gazeta.pl. Pokieruje także pracami międzyredakcyjnego Green Desku, który zajmie się tworzeniem jeszcze większej liczby zielonych publikacji portalu.

Poza zmianami organizacyjnymi Gazeta.pl nawiązała także partnerstwo z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w aktywności na rzecz ochrony klimatu. W ramach partnerstwa na łamach Gazeta.pl regularnie publikowane będą autorskie, ekskluzywne komentarze i analizy ekspertów. Dzięki temu czytelnicy i czytelniczki portalu zyskają jeszcze więcej treści opartych na wiedzy naukowej , dotyczących klimatu i środowiska. Partnerstwo usprawni także współpracę przy powstawaniu materiałów dziennikarskich oraz otworzy drogę do nowych, wspólnych projektów takich, jak kampanie czy raporty.  

– Przed nami wielkie zmiany na poziomie globalnym, do których wszyscy musimy się przygotować – mówi Patryk Strzałkowski. – Podobnie jak aktywiści uważamy, że sprawdzona informacja jest kluczowa w walce o lepsze jutro, dlatego chcemy oddać głos naukowcom. Jesteśmy przekonani, że współpraca z Koalicją Klimatyczną pozwoli nam jeszcze lepiej realizować naszą misję – dodaje.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok nawiązał współpracę z Shopify, aby wesprzeć przedsiębiorców w rozwoju ich biznesów oraz rozszerzaniu strategii handlowych, poprzez kampanie skierowane do unikalnej społeczności platformy. Dzięki współpracy TikToka i Shopify w Polsce, nawiązującej do globalnej premiery ogłoszonej w październiku 2020 r., platforma wprowadza funkcje, które...
Jak konsumujemy telewizję na żywo przez internet i VOD?
Czas spędzony na oglądaniu TV na żywo w sieci oraz treści wideo oferowanych w technologii streamingu wzrósł o 36% r/r. W Europie blisko co druga (46%) osoba konsumuje takie treści za pośrednictwem SMART TV oraz dekodera, a w Polsce przede wszystkim (42%) poprzez przeglądarkę internetową, wynika z najnowszych badań GONET.TV.
TikTok pozwala użytkownikom nawiązywać kontakt i budować relacje z markami, które kochają. Reklamodawcom natomiast umożliwia wykorzystanie unikalnego formatu, popularności, atrakcyjności oraz zasięgu platformy w celu dotarcia do nowych grup odbiorców. Dziś TikTok wprowadza TikTok Brand Lift Study (BSL), dzięki któremu będą oni mogli zmierzyć realną wartość...
Rockowe wakacje z Rock Radiem
Już w piątek, 25 czerwca 2021 r. w Rock Radiu rozpoczną się wakacje, a wraz z nimi ruszy letnia ramówka stacji. Znajdą się w niej m.in. programy nadawane co piątek z plenerowego studia w warszawskim Hard Rock Cafe, w którym wystąpią zespoły wyłonione w Festiwalu Klasyki Rocka. Redakcja Rock Radia zaprosi też słuchaczy do sprawdzenia się Wielkim Teście z klasyki...
W te wakacje Radio Złote Przeboje stawia na muzykę. Od 28 czerwca br. na antenie stacji pojawiać się będzie jeszcze więcej największych przebojów z lat 80., 90. i dwutysięcznych zgodnie z hasłem "Gramy na to, jak na lato!". Oprócz tego słuchacze rozgłośni nadal będą mogli spróbować swoich sił w konkursie związanym z Euro 2020, a także m.in....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764