logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patryk Trzaska awansuje na Head of Influencer Marketing w Plej

  PR 22.11.2021, przeczytano 1244 razy
ilustracja

Patryk Trzaska awansował na nowo utworzone stanowisko Head of Influencer Marketing w Plej. W nowej roli nadzoruje całość prac agencji związanych ze współpracą z influencerami, tiktokerami, youtuberami i gamerami, a także zarządza 3-osobowym zespołem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patryk-trzaska-awansuje-na-head-of-influencer-marketing-w-plej,393844,artykul.html

Patryk Trzaska od 4 lat odpowiada w Plej za relacje z influencerami i z sukcesami prowadzi obsługę marki Play w tym obszarze. Plej w zakresie influencer marketingu współpracuje także z marką Andros, piwem Namysłów, Allegro oraz projektowo z innymi klientami agencji. Team zarządzany przez Patryka Trzaskę raportuje do Client Service Director Plej, Anety Jalowskiej, i wspiera bezpośrednio accountów oraz producentów eventowych w tematach influencer marketingu, a także bierze udział w procesach new businessowych.

 

- Od lat stale rozwijamy nasze kompetencje w zakresie współpracy z influencerami, projektowane i realizowane przez wewnętrzną komórkę agencji wyspecjalizowaną wyłącznie w tym obszarze. Planujemy dalej inwestować w tę część struktur client service’u, a naszym klientom oferować szyte na miarę kampanie z wyjątkowymi osobowościami świata internetu. Patrykowi serdecznie gratulujemy awansu. Życzymy dalszych sukcesów i satysfakcjonujących współprac z twórcami – mówi Aneta Jalowska, Client Service Director w Plej.

Plej ma za sobą bardzo intensywny rok w obszarze influencer marketingu. Agencja od lat prowadzi stałą obsługę w zakresie influencer marketingu dla marki Play. Wśród efektów prac zespołu warto wspomnieć działania w digitalu z udziałem influencerów oraz strefy Play podczas wielkich finałów WOŚP, w tym zrealizowanie 24-godzinnego livestreamu w ramach corocznej kampanii „Play dla WOŚP”, projekt „Play Your Way” w ramach promocji Play na Pol’and’Rock Festival, „Akademię Team Play” czy kampanię „Play dla Seniorów”. W 2021 bardzo intensywne współprace z gwiazdami Internetu wiązały się także z kampanią Otwarci na Otwartych piwa Namysłów, w której udział wzięło 8 twórców nagrywających materiały o piwie fermentującym w otwartych kadziach - w dużej części z browaru w Namysłowie, w którym m.in. Rezigiusz zamknął się na 24h, a Martin Stankiewicz pożegnał z fanami. Latem tego roku Plej koordynował także działania z influencerami na TikToku dla Allegro, a dla marki Andros wystartowała w październiku kampania soków i smoothiesów, którą po raz kolejny wspierają również działania infuencerskie.

Projekty z udziałem influencerów prowadzone przez Plej były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach digitalowych i kreatywnych, takich jak m.in. IAB Mixx Awards, Kreatura, Golden Arrow czy MP Power Awards.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764