logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto Samsungpolska na Instagramie

  PR 29.06.2020, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka
`

Wojtek Sokół przejmuje konto @SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami z *, rzuconymi przez Samsung. Noc, ale pełna światła, piękno, ale niedoskonałe czy uśmiech, ale nie do zdjęcia – to tylko niektóre z wyzwań, jakie podejmie Sokół. 12 zdjęć autorstwa Wojtka będzie można zobaczyć i ocenić na profilu SamsungPolska na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrzyc-trzeba-umic-%E2%80%93-sokol-przejmuje-konto-samsungpolska-na-instagramie,387583,artykul.html

Instagramowy „takeover” to kolejny element kampanii Zmień Spojrzenie, promującej serię Galaxy S20. W jej ramach wspólnie z zaproszonymi twórcami, firma Samsung pokazuje, jak zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Wojtek Sokół, to kolejny twórca, który zmierzy się z wyzwaniami. Wcześniej w kampanii udział wzięli Krzysztof Gonciarz oraz Aleksander HashtagAlek Małachowski.

Przejmując konto, Wojtek podzielił się też kilkoma przemyśleniami w zakresie fotografii mobilnej.

Zdjęcia smartfonem? Co w tym lubisz?

Zdecydowanie. Zdjęcie zrobione smartfonem są bardziej naturalne. Na widok profesjonalnego sprzętu ludzie sztywnieją. No i oczywiście dostępność. Smartfon zawsze mam przy sobie, dzięki czemu mogę szybko uchwycić moment.

Foto zasady Sokoła

Fotografuję różne dziwactwa – górne rogi pomieszczeń, litery, neony, miejsca obdrapane i opuszczone. Czasami wręcz nie mogę oderwać się od aparatu, by później tygodniami nie zrobić ani jednego zdjęcia. Warsztatowo, nie stosuję z automatu zasady trójpodziału, symetrii czy asymetrii. Zdaję się na intuicję. Zdjęcie musi opowiadać jakąś historię – to jest dla mnie najważniejsze. Nie przepadam też za gotowymi filtrami. Wolę sam poprawić zdjęcie zmieniając kontrast, nasycenie czy temperaturę światła.

Jaka fotografia jest Ci najbliższa?

Powiedziałbym, że dobra. Uwielbiam fotografię dokumentalną – wiele z takich ujęć to prawdziwe dzieła sztuki. Lubię też kobiece piękno i fotografie ciała, ale takie, które są wysmakowane i z charakterem, a nie wulgarne.

Które fotograficzne funkcje Galaxy S20 Ultra najbardziej lubisz?

W Galaxy S20 Ultra najbardziej lubię różne ogniskowe oraz zoom, bo dają duże pole do popisu i twórczej ekspresji. Często korzystam z trybu Pro, gdzie mam pełną kontrolę nad efektem końcowym, oraz przydatnego po zmierzchu trybu nocnego. Ciekawą funkcją jest też Jedno Ujęcie, zmieniające jeden kadr w wiele różnych fotografii i filmów.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
Covid-19 a zmiany w zachowaniach konsumentów
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska z nowym logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764