logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patrzyć trzeba umić – Sokół przejmuje konto Samsungpolska na Instagramie

  PR 29.06.2020, przeczytano 494 razy
ilustracjastrzałka
`

Wojtek Sokół przejmuje konto @SamsungPolska na Instagramie. Przez najbliższy miesiąc zmierzy się z fotograficznymi zadaniami z *, rzuconymi przez Samsung. Noc, ale pełna światła, piękno, ale niedoskonałe czy uśmiech, ale nie do zdjęcia – to tylko niektóre z wyzwań, jakie podejmie Sokół. 12 zdjęć autorstwa Wojtka będzie można zobaczyć i ocenić na profilu SamsungPolska na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patrzyc-trzeba-umic-%E2%80%93-sokol-przejmuje-konto-samsungpolska-na-instagramie,387583,artykul.html

Instagramowy „takeover” to kolejny element kampanii Zmień Spojrzenie, promującej serię Galaxy S20. W jej ramach wspólnie z zaproszonymi twórcami, firma Samsung pokazuje, jak zmienić spojrzenie i odkryć na nowo znane nam rzeczy czy sytuacje, które rejestrujemy wokół nas. Wojtek Sokół, to kolejny twórca, który zmierzy się z wyzwaniami. Wcześniej w kampanii udział wzięli Krzysztof Gonciarz oraz Aleksander HashtagAlek Małachowski.

Przejmując konto, Wojtek podzielił się też kilkoma przemyśleniami w zakresie fotografii mobilnej.

Zdjęcia smartfonem? Co w tym lubisz?

Zdecydowanie. Zdjęcie zrobione smartfonem są bardziej naturalne. Na widok profesjonalnego sprzętu ludzie sztywnieją. No i oczywiście dostępność. Smartfon zawsze mam przy sobie, dzięki czemu mogę szybko uchwycić moment.

Foto zasady Sokoła

Fotografuję różne dziwactwa – górne rogi pomieszczeń, litery, neony, miejsca obdrapane i opuszczone. Czasami wręcz nie mogę oderwać się od aparatu, by później tygodniami nie zrobić ani jednego zdjęcia. Warsztatowo, nie stosuję z automatu zasady trójpodziału, symetrii czy asymetrii. Zdaję się na intuicję. Zdjęcie musi opowiadać jakąś historię – to jest dla mnie najważniejsze. Nie przepadam też za gotowymi filtrami. Wolę sam poprawić zdjęcie zmieniając kontrast, nasycenie czy temperaturę światła.

Jaka fotografia jest Ci najbliższa?

Powiedziałbym, że dobra. Uwielbiam fotografię dokumentalną – wiele z takich ujęć to prawdziwe dzieła sztuki. Lubię też kobiece piękno i fotografie ciała, ale takie, które są wysmakowane i z charakterem, a nie wulgarne.

Które fotograficzne funkcje Galaxy S20 Ultra najbardziej lubisz?

W Galaxy S20 Ultra najbardziej lubię różne ogniskowe oraz zoom, bo dają duże pole do popisu i twórczej ekspresji. Często korzystam z trybu Pro, gdzie mam pełną kontrolę nad efektem końcowym, oraz przydatnego po zmierzchu trybu nocnego. Ciekawą funkcją jest też Jedno Ujęcie, zmieniające jeden kadr w wiele różnych fotografii i filmów.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies
Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do...
Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764