logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paul Rudd i Michael Peña w kosmicznym pędzie po puszkę Pepsi

  PR 11.06.2019, przeczytano 631 razy
ilustracjastrzałka

#FORTHELOVEOFIT – Pepsi udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paul-rudd-i-michael-pe%C3%B1a-w-kosmicznym-pedzie-po-puszke-pepsi,382852,artykul.html

W filmie obserwujemy dwóch astronautów w kabinie rakiety kosmicznej tuż przed jej wystrzeleniem, weryfikujących sprawność systemów pokładowych i moment w którym uświadamiają sobie, że nie zabrali na pokład niezwykle ważnego elementu wyposażenia – Pepsi. Kolejne sceny nowej kreacji filmowej to pokaz niezwykle zabawnego wyścigu z czasem, w miarę jak astronauci starają się zapewnić sobie dostęp do pysznego napoju tuż przed odpaleniem rakiety.

– To był totalny kosmos, dosłownie i w przenośni, że mogliśmy włożyć na siebie skafandry Pepsi i sfilmować całą tę epicką przygodę – powiedział Rudd. – A fakt, że grałem w zespole z przezabawnym Michaelem Peñą sprawił, że całe doświadczenie było po prostu „nie z tego świata”.

– Zawsze znakomicie się czuję, pracując w zespole z Paulem, a ten spot nagrałem z największą przyjemnością – powiedział Peña. – Na planie Pepsi kompletnie odjechaliśmy, więc mam nadzieję, że widzom spodoba się efekt naszej pracy, przynajmniej tak samo jak nam podobała się praca na planie.

Spot pod tytułem „Nie zostawimy żadnej puszki” został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara reżysera, scenarzystę i aktora, Taikę Waititi, znanego ze swoich dokonań w pracy z gatunkami takimi jak komedie czy produkcje o super-bohaterach.

W kontekście nowo utworzonego hasła promocyjnego i platformy dla marki, FOR THE LOVE OF IT, Pepsi zachęca do pełnego angażowania się w sprawy, które uwielbiamy – bez względu na to, czy będzie to futbol, muzyka, czy rozrywka nie z tego świata – delektując się przy tym wspaniałym smakiem Pepsi. Dołącz do wymiany myśli online – taguj #FORTHELOVEOFIT.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764