logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paul Rudd i Michael Peña w kosmicznym pędzie po puszkę Pepsi

  PR 11.06.2019, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka

#FORTHELOVEOFIT – Pepsi udostępniła właśnie kinowej klasy film reklamowy z udziałem Paula Rudda i Michaela Peñi w rolach głównych, którzy wcielają się w astronautów gotowych za puszkę Pepsi dać z siebie wszystko.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paul-rudd-i-michael-pe%C3%B1a-w-kosmicznym-pedzie-po-puszke-pepsi,382852,artykul.html

W filmie obserwujemy dwóch astronautów w kabinie rakiety kosmicznej tuż przed jej wystrzeleniem, weryfikujących sprawność systemów pokładowych i moment w którym uświadamiają sobie, że nie zabrali na pokład niezwykle ważnego elementu wyposażenia – Pepsi. Kolejne sceny nowej kreacji filmowej to pokaz niezwykle zabawnego wyścigu z czasem, w miarę jak astronauci starają się zapewnić sobie dostęp do pysznego napoju tuż przed odpaleniem rakiety.

– To był totalny kosmos, dosłownie i w przenośni, że mogliśmy włożyć na siebie skafandry Pepsi i sfilmować całą tę epicką przygodę – powiedział Rudd. – A fakt, że grałem w zespole z przezabawnym Michaelem Peñą sprawił, że całe doświadczenie było po prostu „nie z tego świata”.

– Zawsze znakomicie się czuję, pracując w zespole z Paulem, a ten spot nagrałem z największą przyjemnością – powiedział Peña. – Na planie Pepsi kompletnie odjechaliśmy, więc mam nadzieję, że widzom spodoba się efekt naszej pracy, przynajmniej tak samo jak nam podobała się praca na planie.

Spot pod tytułem „Nie zostawimy żadnej puszki” został wyreżyserowany przez nominowanego do Oscara reżysera, scenarzystę i aktora, Taikę Waititi, znanego ze swoich dokonań w pracy z gatunkami takimi jak komedie czy produkcje o super-bohaterach.

W kontekście nowo utworzonego hasła promocyjnego i platformy dla marki, FOR THE LOVE OF IT, Pepsi zachęca do pełnego angażowania się w sprawy, które uwielbiamy – bez względu na to, czy będzie to futbol, muzyka, czy rozrywka nie z tego świata – delektując się przy tym wspaniałym smakiem Pepsi. Dołącz do wymiany myśli online – taguj #FORTHELOVEOFIT.

Źródło: PepsiCo

www.pepsicopoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764