logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulaner świętuje Oktoberfest

  PR 13.09.2016, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Zbliża się największe święto bawarskiego piwa – Oktoberfest celebrowany będzie w tym roku w Monachium od 17 września do 3 października. Siła tradycji Oktoberfest jest tak wielka, że święto to obchodzone jest już na całym świecie. W tym roku dzięki marce Paulaner w wyjątkowy sposób świętowany będzie także w Polsce – podczas pierwszego Paulaner Oktoberfest, który odbędzie się we Wrocławiu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulaner-swietuje-oktoberfest,29903,artykul.html

Dla największych fanów monachijskiego święta Paulaner przygotował wyjątkowe wydarzenie. 17 września we Wrocławiu odbędzie się pierwszy Paulaner Oktoberfest. Na dziedzińcu Arsenału Miejskiego stanie namiot taki, jak ten w Monachium. Przez cały dzień na gości czekać będą biesiadne ławy, obsługa w oryginalnych strojach z Bawarii, muzyka, atrakcje i unikalny klimat monachijskiej imprezy. Będzie można zjeść, potańczyć, a przede wszystkim spróbować piwa Paulaner Oktoberfest – warzonego specjalnie dla uczczenia monachijskiego święta. Jest to lager o wyższej niż zazwyczaj zawartości alkoholu (6%).

Jak przystało na Oktoberfest, podczas imprezy zostanie odszpuntowana beczka Paulanera, a piwo serwowane będzie w tradycyjnych litrowych kuflach. Ceremonię poprowadzi Filip Chajzer.

Wstęp na Paulaner Oktoberfest we Wrocławiu będzie bezpłatny. Dodatkowo, biorąc udział w konkursie na stronie www.paulaneroktoberfest.pl można będzie zdobyć specjalne zaproszenie uprawniające do odebrania darmowego piwa podczas imprezy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie wydarzenia.

Paulaner Oktoberfest Bier jako piwo warzone zgodnie z historycznym Bawarskim Prawem Czystości, jest jednym z sześciu piw, które mogą być serwowane podczas Oktoberfest w Monachium. W Polsce będzie można się go napić także w barach sieci PIWIARNIA m.in. w Gdyni, Krakowie, Przemyślu, Warszawie i 36 innych miastach. Do wybranych sklepów w całej Polsce trafiła też limitowana edycja Paulaner Oktoberfest Bier – Wariant dostępny jest w sprzedaży w butelkach 500 ml.

W sklepach i punktach gastronomicznych pojawią się też dedykowane materiały POS oraz specjalne promocje, które obejmą wszystkie warianty Paulanera- pszeniczne Hefe-Weissbier Naturtrüb i Dunkel, a także Paulaner Oktoberfest.

Organizatorem Paulaner Oktoberfest jest agencja Horeca. Materiały POS przygotowała agencja Cream. Za działania digital i social marki Paulaner odpowiada Przeagencja, a komunikację PR prowadzi agencja Roots PR.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764