logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Białoń awansuje w Walk Events

  PR 27.07.2023, przeczytano 459 razy
ilustracja

Paulina Białoń, dotychczasowa Event Coordinator, awansowała na stanowisko Event Executive w agencji Walk Events.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-bialon-awansuje-w-walk-events,400910,artykul.html

Paulina w Walk Events pracuje od ponad roku, wcześniejsze doświadczenie w obszarze produkcji eventów zdobywała jako freelancerka oraz produkując np. m.in. Edumixer 2020, czy współtworząc Wielką Galę z okazji Światowego Dnia Społeczeństwa Informacyjnego.

Największe sukcesy Pauliny w Walk Events to współpraca przy polskiej edycji globalnego formatu Red Bull Warsaw Unlocked, współpraca przy pierwszych polskich zimowych zawodach surferskich Cold waves by Porsche, a także przy projekcie strefa Porsche na Ladies’ Golf Cup.

Do tej pory odpowiadała za wsparcie zespołu w realizacji produkcji, na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie ofert, kompleksową produkcję i realizację wydarzeń, budowanie oraz utrzymywanie relacji z klientami, a także ścisłą współpracę z dostawcami.

Zawodowe zainteresowania Pauliny, oprócz branży eventowej, koncentrują się wokół tematów wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

- Po ostatnich realizacjach, Paulina udowadnia, że dzięki swoim kompetencjom jest w stanie tworzyć wydarzenia z dbałością o najlepszą jakość. Jej zaangażowanie, niesłabnący entuzjazm, ciekawość świata, chęć rozwoju i odpowiedzialność za finalny efekt sprawiają, że projekty, które współtworzy, angażują odbiorców i odpowiadają potrzebom naszych klientów. Ogromnie gratuluję i trzymam kciuki za kolejne superprodukcje – komentuje Michał J. Olszewski, Managing Director w Walk Events.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy konsumenci sceptycznie odnoszą się do nowych logotypów marek?
Ponad 40% badanych1 zwraca uwagę na logotypy produktów, które kupuje. Jednak, kiedy marki zmieniają swoją identyfikację wizualną zauważa to zaledwie 15,8% respondentów. Dla łącznie ponad 60% badanych zmiana logo nie jest pozytywnym doświadczeniem. O to, jaki jest stosunek Polaków do identyfikacji graficznej ich ulubionych marek oraz zmian...
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy – whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini.
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. 
Oneplus celebruje 10. urodziny
Marka OnePlus świętuje dziesięciolecie swojego istnienia. Przez dekadę udało jej się stworzyć nie tylko wyjątkowe produkty, ale także zbudować silną Społeczność. By pokazać, jak ważna dla OnePlus jest więź z fanami, najnowszy model flagowego smartfona OnePlus 12 zostanie wydany w specjalnym opakowaniu.
More Bananas: marketingowy kalendarz adwentowy w wersji online
Jak sami o sobie mówią: na co dzień karmią wiedzą i emocjami. W grudniu postanowili umilić czas oczekiwania na święta. Krakowska agencja marketingowa wypuściła kalendarz adwentowy w wersji online dla wszystkich pasjonatów marketingu. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764