logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Iwaszko dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa

  PR 14.02.2024, przeczytano 347 razy
ilustracja

Paulina Iwaszko, managerka z długoletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji korporacyjnej i brandowej, dołączyła do zespołu marketingowego Tchibo Warszawa. Od początku lutego 2024 zajmuje stanowisko kierowniczki ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-iwaszko-dolaczyla-do-zespolu-marketingowego-tchibo-warszawa,403110,artykul.html

W Tchibo Warszawa Paulina Iwaszko odpowiada za kompleksową strategię komunikacji brandowej i korporacyjnej. Do jej kompetencji należą również działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Iwaszko będzie zaangażowana także w procesy z zakresu strategii employer brandingowej, a także komunikacji wewnętrznej.

– Dołączam do zespołu Tchibo z ogromnym entuzjazmem i gotowością do działania. Cieszę się, że będę pracować na rzecz marki, która od ponad 30 lat towarzyszy Polakom w ich codziennym życiu. Jestem przekonana, że w tak doświadczonym zespole zrealizujemy wiele inspirujących projektów – mówi Paulina Iwaszko, kierowniczka ds. PR, CSR i komunikacji korporacyjnej w Tchibo Warszawa.  

Iwaszko posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej. Zdobywała je, pracując dla liderów rynku, takich jak Semilac, NIVEA, Lech Premium, Tyskie czy SEAT, zarówno jako ekspert wewnętrzny, jak i konsultant z ramienia agencji PR. Do jej obowiązków należało m.in. budowanie strategii i realizacja kampanii mediowych, budowanie relacji z zewnętrznymi interesariuszami, a także zarządzanie zespołem.

Źródło: Tchibo Warszawa

www.tchibo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764