logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Matwijczyk w agencji Spicy Mobile

  PR 03.02.2022, przeczytano 817 razy
ilustracja

Paulina Matwijczyk objęła stanowisko Senior Account Manager w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-matwijczyk-w-agencji-spicy-mobile,394637,artykul.html

W związku z rozwojem działu sprzedaży bezpośredniej Matwijczyk dołączyła w Spicy Mobile do zespołu kierowanego przez Przemysława Woźniaka. Do jej zadań należy aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych na stronach i w aplikacjach mobilnych oraz realizacja projektów niestandardowych. Paulina będzie współpracować z klientami bezpośrednimi, agencjami oraz mniejszymi niesieciowymi domami mediowymi. W gronie partnerów Spicy Mobile są m.in. Agata SA, Group One, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Novem, Pracuj.pl, Red Group oraz They.pl.

Matwijczyk jest związana z branżą internetową od 2011 roku. Do Spicy Mobile przeszła z działu handlowego Grupy Interia.pl, gdzie przez ostatnie siedem lat odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w internecie (digital i wideo), prowadzenie kampanii dla kluczowych klientów, a także kompleksową obsługę kampanii digitalowych i contentowych ze wsparciem w obszarach mobile, peformance, press oraz radio.

- W związku z poszerzeniem portfolio o nowych klientów i rozwojem własnej platformy programmatic poszukiwaliśmy osoby, która rozumie specyfikę branży. Paulina jest doświadczonym specjalistą, który potrafi pracować na dużych budżetach i będzie wsparciem dla całego zespołu – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile.

W trakcie dotychczasowej pracy zawodowej Matwijczyk współpracowała z największymi domami mediowymi, m.in. Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, Universal McCann, Initiative oraz Mullenlowe MediaHub. Realizowała kampanie dla firm z branży spożywczej (Ferrero, Tchibo, Zott), telekomunikacyjnej (Orange Polska, Polkomtel), finansowo-ubezpieczeniowej (ING, MasterCard, MetLife, Wonga), energetycznej (PKN Orlen, ENERGA) oraz handlowej (Auchan Polska, Grupa Allegro).

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764