Paulina Matwijczyk objęła stanowisko Senior Account Manager w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.
W związku z rozwojem działu sprzedaży bezpośredniej Matwijczyk dołączyła w Spicy Mobile do zespołu kierowanego przez Przemysława Woźniaka. Do jej zadań należy aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych na stronach i w aplikacjach mobilnych oraz realizacja projektów niestandardowych. Paulina będzie współpracować z klientami bezpośrednimi, agencjami oraz mniejszymi niesieciowymi domami mediowymi. W gronie partnerów Spicy Mobile są m.in. Agata SA, Group One, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Novem, Pracuj.pl, Red Group oraz They.pl.
Matwijczyk jest związana z branżą internetową od 2011 roku. Do Spicy Mobile przeszła z działu handlowego Grupy Interia.pl, gdzie przez ostatnie siedem lat odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w internecie (digital i wideo), prowadzenie kampanii dla kluczowych klientów, a także kompleksową obsługę kampanii digitalowych i contentowych ze wsparciem w obszarach mobile, peformance, press oraz radio.
- W związku z poszerzeniem portfolio o nowych klientów i rozwojem własnej platformy programmatic poszukiwaliśmy osoby, która rozumie specyfikę branży. Paulina jest doświadczonym specjalistą, który potrafi pracować na dużych budżetach i będzie wsparciem dla całego zespołu – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile.
W trakcie dotychczasowej pracy zawodowej Matwijczyk współpracowała z największymi domami mediowymi, m.in. Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, Universal McCann, Initiative oraz Mullenlowe MediaHub. Realizowała kampanie dla firm z branży spożywczej (Ferrero, Tchibo, Zott), telekomunikacyjnej (Orange Polska, Polkomtel), finansowo-ubezpieczeniowej (ING, MasterCard, MetLife, Wonga), energetycznej (PKN Orlen, ENERGA) oraz handlowej (Auchan Polska, Grupa Allegro).
Źródło: Spicy Mobile