logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Matwijczyk w agencji Spicy Mobile

  PR 03.02.2022, przeczytano 1012 razy
ilustracja

Paulina Matwijczyk objęła stanowisko Senior Account Manager w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-matwijczyk-w-agencji-spicy-mobile,394637,artykul.html

W związku z rozwojem działu sprzedaży bezpośredniej Matwijczyk dołączyła w Spicy Mobile do zespołu kierowanego przez Przemysława Woźniaka. Do jej zadań należy aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych na stronach i w aplikacjach mobilnych oraz realizacja projektów niestandardowych. Paulina będzie współpracować z klientami bezpośrednimi, agencjami oraz mniejszymi niesieciowymi domami mediowymi. W gronie partnerów Spicy Mobile są m.in. Agata SA, Group One, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Novem, Pracuj.pl, Red Group oraz They.pl.

Matwijczyk jest związana z branżą internetową od 2011 roku. Do Spicy Mobile przeszła z działu handlowego Grupy Interia.pl, gdzie przez ostatnie siedem lat odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w internecie (digital i wideo), prowadzenie kampanii dla kluczowych klientów, a także kompleksową obsługę kampanii digitalowych i contentowych ze wsparciem w obszarach mobile, peformance, press oraz radio.

- W związku z poszerzeniem portfolio o nowych klientów i rozwojem własnej platformy programmatic poszukiwaliśmy osoby, która rozumie specyfikę branży. Paulina jest doświadczonym specjalistą, który potrafi pracować na dużych budżetach i będzie wsparciem dla całego zespołu – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile.

W trakcie dotychczasowej pracy zawodowej Matwijczyk współpracowała z największymi domami mediowymi, m.in. Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, Universal McCann, Initiative oraz Mullenlowe MediaHub. Realizowała kampanie dla firm z branży spożywczej (Ferrero, Tchibo, Zott), telekomunikacyjnej (Orange Polska, Polkomtel), finansowo-ubezpieczeniowej (ING, MasterCard, MetLife, Wonga), energetycznej (PKN Orlen, ENERGA) oraz handlowej (Auchan Polska, Grupa Allegro).

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Radamed i EasyDocs w portfolio Triple PR
Agencja Triple PR rozszerza swoje portfolio o dwóch nowych klientów: platformę telemedyczną Radamed oraz EasyDocs, narzędzie do automatyzacji procesów administracyjnych, rozliczeń oraz księgowości w modelu SaaS. Obie marki oferują nowoczesne rozwiązania, które transformują tradycyjne usługi poprzez zaawansowaną cyfryzację. Nawiązane współprace wykraczają poza klasyczne...
Lewandowski kontra Probierz - czy sponsorzy zareagują? Analiza IMM
Konflikt piłkarza Roberta Lewandowskiego i selekcjonera polskiej reprezentacji Michała Probierza przyciągnął uwagę internautów. Według zespołu analityków Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) większość fanów drużyny opowiedziało się w tym sporze za Lewandowskim. Ponadto sprawa odbiła się szerokim echem w mediach, co może realnie wpłynąć na wizerunek kadry narodowej oraz...
Poznaj PPP – Kaktus i Żabka wspierają projekt Młode Głowy
Projekt MŁODE GŁOWY Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej odpowiada na rosnące potrzeby psychiczne młodych ludzi i ich bliskich, promując zasady Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego (PPP). Jednym z działań w ramach kampanii jest nowa inicjatywa „Poznaj PPP” – edukacyjna akcja realizowana we współpracy z markami Kaktus i Żabka, które zaangażowały się w projekt,...
Samsung: nowy ambasador marki i partnerstwo z targami Art Basel
Już w najbliższy czwartek [1] rozpoczynają się znane na całym świecie prestiżowe targi sztuki Art Basel w Bazylei, które potrwają do 22 czerwca br. Samsung jest oficjalnym partnerem tego międzynarodowego wydarzenia i pełni rolę „Official Art TV” podczas wszystkich edycji – w Bazylei, Hongkongu, Paryżu jak i Miami Beach. Współpraca...
Rodzina, znajomi, eksperci, influencerzy, politycy? Autorytety w kryzysie zaufania
W czasach, gdy świat wymaga od nas opinii na każdy temat, a dezinformacja jest realnym problemem, Polacy najchętniej sięgają po zaufane źródła, czyli rodzinę, znajomych i przyjaciół. Jak pokazuje badanie Human Answer Institute i Zymetrii, nie naukowcom i ekspertom, a właśnie bliskim ufamy najbardziej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764