logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Matwijczyk w agencji Spicy Mobile

  PR 03.02.2022, przeczytano 896 razy
ilustracja

Paulina Matwijczyk objęła stanowisko Senior Account Manager w agencji marketingu mobilnego Spicy Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-matwijczyk-w-agencji-spicy-mobile,394637,artykul.html

W związku z rozwojem działu sprzedaży bezpośredniej Matwijczyk dołączyła w Spicy Mobile do zespołu kierowanego przez Przemysława Woźniaka. Do jej zadań należy aktywna sprzedaż powierzchni reklamowych na stronach i w aplikacjach mobilnych oraz realizacja projektów niestandardowych. Paulina będzie współpracować z klientami bezpośrednimi, agencjami oraz mniejszymi niesieciowymi domami mediowymi. W gronie partnerów Spicy Mobile są m.in. Agata SA, Group One, Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Novem, Pracuj.pl, Red Group oraz They.pl.

Matwijczyk jest związana z branżą internetową od 2011 roku. Do Spicy Mobile przeszła z działu handlowego Grupy Interia.pl, gdzie przez ostatnie siedem lat odpowiadała za planowanie i sprzedaż kampanii reklamowych w internecie (digital i wideo), prowadzenie kampanii dla kluczowych klientów, a także kompleksową obsługę kampanii digitalowych i contentowych ze wsparciem w obszarach mobile, peformance, press oraz radio.

- W związku z poszerzeniem portfolio o nowych klientów i rozwojem własnej platformy programmatic poszukiwaliśmy osoby, która rozumie specyfikę branży. Paulina jest doświadczonym specjalistą, który potrafi pracować na dużych budżetach i będzie wsparciem dla całego zespołu – przyznaje Przemysław Woźniak, Head of Direct Sales w Spicy Mobile.

W trakcie dotychczasowej pracy zawodowej Matwijczyk współpracowała z największymi domami mediowymi, m.in. Carat, Vizeum, iProspect, Isobar, Universal McCann, Initiative oraz Mullenlowe MediaHub. Realizowała kampanie dla firm z branży spożywczej (Ferrero, Tchibo, Zott), telekomunikacyjnej (Orange Polska, Polkomtel), finansowo-ubezpieczeniowej (ING, MasterCard, MetLife, Wonga), energetycznej (PKN Orlen, ENERGA) oraz handlowej (Auchan Polska, Grupa Allegro).

Źródło: Spicy Mobile

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764