logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Przybysz, Marcin Kin i Kamil Cichocki w nowej kampanii X-kom

  PR 22.01.2018, przeczytano 869 razy
ilustracjastrzałka

Jak odnaleźli życiową pasję? Co sprawiło, że hobby stało się ich stylem życia? Jak technologia wspiera realizację ich codziennych wyzwań? Na te pytania odpowiadają znane osoby ze świata muzyki, fotografii i vlogosfery w ramach nowej kampanii x-kom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-przybysz%2C-marcin-kin-i-kamil-cichocki-w-nowej-kampanii-x-kom,35192,artykul.html

Wspólnie z wokalistką Pauliną Przybysz, fotografem Marcinem Kinem i autorem vloga „Kamil in Travel” Kamilem Cichockim, x-kom postanowił pokazać, że technologia wspiera realizację zawodowych wyzwań. Niezależnie od tego, czy chodzi o fotografię, podróże, biznes czy muzykę. Pokazując dzień z życia Pauliny, Marcina i Kamila, marka sięgnęła po nietypowy w kampaniach reklamowych format dokumentu. Tak powstała seria filmów “x-kom prezentuje”.

Spoty są naturalne i dalekie od typowych produkcji reklamowych. Prezentując znane osoby w codziennych ujęciach, x-kom inspiruje do życia na swój sposób, realizowania marzeń i szukania własnej życiowej drogi. Ogromny wpływ na zawodową niezależność i twórczą wolność każdej z tych osób ma technologia. Talent czy pomysł to jeszcze nie wszystko. Technologia, dzięki odpowiednim rozwiązaniom dopasowuje się do potrzeb i oczekiwań użytkownika, nawet w ekstremalnych warunkach. Przykładem takiego sprzętu są laptopy Lenovo.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Olga Robak oraz Kamil Gajdek z x-kom. Za produkcję spotu odpowiada Adam Bednarski.

Źródło: x-kom

www.x-kom.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764