logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Smaszcz na czele zespołu marketingu i PR JLL Polska

  PR 12.05.2022, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

Od początku maja br. za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz, która będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO JLL Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-smaszcz-na-czele-zespolu-marketingu-i-pr-jll-polska,395815,artykul.html

Głównym zadaniem dr Pauliny Smaszcz w nowej roli Head of Marketing & PR JLL Polska będzie wsparcie strategicznej transformacji firmy poprzez kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych, a także projekty oparte na wykorzystaniu silnych relacji oraz szerokiej ekspertyzy na lokalnym rynku. Strategia marketingowa dla JLL Polska opracowana przez Paulinę Smaszcz przekrojowo zaadresuje najbardziej aktualne tematy i wyzwania, z jakimi mierzą się klienci oraz partnerzy firmy.

- Ukierunkowani na zapewnienie naszym klientom możliwie najskuteczniejszego strategicznego wsparcia w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, postawiliśmy na zupełnie nowe, wielowymiarowe podejście do rynku – zarówno w zakresie sektora nieruchomości, jak i poza nim – tworząc zespół wybitnych liderów z unikalnym międzysektorowym doświadczeniem. Zewnętrzne komunikowanie naszej narracji ma krytyczne znaczenie oraz stanowi jeden z kluczowych filarów naszej Strategii 2025. Jest to wyzwanie wymagające nie tylko odpowiedniego doświadczenia, ale też świeżego spojrzenia – stąd zdecydowaliśmy się zaprosić JLL Polska kolejnego eksperta spoza branży nieruchomości. Jestem przekonany, że z szerokim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej i PR, Paulina Smaszcz jest właściwą osobą do wsparcia nas w przeprowadzeniu transformacji rynku. Paulina ma holistyczne spojrzenie na kierunek ostatnich zmian rynkowych oraz trendy ESG, co pozwoli jej aktywnie zaangażować się w realizowanie misji JLL oraz wspieranie naszych wartości – mówi Mateusz Bonca, Chief Executive Officer JLL Polska.

Dr Paulina Smaszcz od 25 lat wspiera kobiety w osobistym oraz profesjonalnym rozwoju, ma też znaczące doświadczenie jako konsultantka i trenerka biznesu. W nowej roli będzie miała istotny wpływ na wdrożenie strategii People Experience w JLL, której celem jest promowanie różnorodności i inkluzywności, a także wspieranie rozwoju zespołów oraz indywidualnych pracowników.

- Nasza ambitna strategia transformacji firmy i rynku wymaga postawienia na odważnych liderów, którzy rozumieją potrzebę kompleksowej zmiany narracji. Nasi klienci oczekują od nas kreatywnego wsparcia oraz współpracy w zakresie podejścia do projektowania i komunikowania długofalowych strategii w odpowiedzi na wymagające strukturalnych zmian wyzwania obejmujące ESG, transformację energetyczną, różnorodność i inkluzywność, a także dostosowywanie miejsc pracy do nowych modeli oraz ewoluujących potrzeb rynku – mówi Piotr Wetmański, Chief Operating Officer JLL Polska.

Bio eksperta

Dr Paulina Smaszcz, Head of Marketing & PR, JLL

Dr Paulina Smaszcz jest ekspertem z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej oraz PR. Prowadziła liczne strategiczne projekty w środowisku korporacyjnym (w tym Canal+, Bayer, Onet-RASP, Orange, Red Bull, PZU), razem z zarządzanymi przez siebie zespołami zdobywając najbardziej prestiżowe nagrody branży PR. Pracowała także dla wiodących mediów w Polsce (TVN, TVP, Wirtualna Polska) jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

Dr Paulina Smaszcz ma silną ekspertyzę w zakresie komunikacji strategicznej i kryzysowej, jak również w budowaniu silnych, multifunkcjonalnych zespołów. Jest pasjonatką kompetencji komunikacyjnych, pracuje jako trenerka autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec, mentorka i konsultantka biznesowa. Zaangażowana we wspieranie kobiet w osobistym i profesjonalnym rozwoju, stworzyła autorską serię szkoleń i projektów #kobietapetarda, a także napisała książkę „Bądź Kobietą Petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie” wyróżnioną tytułem Książki Roku w kategorii poradnik szkoleniowy.

Absolwentka polonistyki i socjologii. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS, WSH. Stworzyła autorski kierunek „ePR, digital media i komunikacja kontentowa w świecie 4D”.

Źródło: JLL Polska

www.jll.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764