logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paulina Smaszcz na czele zespołu marketingu i PR JLL Polska

  PR 12.05.2022, przeczytano 844 razy
ilustracjastrzałka

Od początku maja br. za działania marketingowe i public relations JLL Polska odpowiada dr Paulina Smaszcz, która będzie wspierać nowo powołany zarząd w repozycjonowaniu marki i tworzeniu nowej propozycji wartości, blisko współpracując z Piotrem Wetmańskim – COO JLL Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/paulina-smaszcz-na-czele-zespolu-marketingu-i-pr-jll-polska,395815,artykul.html

Głównym zadaniem dr Pauliny Smaszcz w nowej roli Head of Marketing & PR JLL Polska będzie wsparcie strategicznej transformacji firmy poprzez kreatywną i nowoczesną komunikację w kanałach cyfrowych, a także projekty oparte na wykorzystaniu silnych relacji oraz szerokiej ekspertyzy na lokalnym rynku. Strategia marketingowa dla JLL Polska opracowana przez Paulinę Smaszcz przekrojowo zaadresuje najbardziej aktualne tematy i wyzwania, z jakimi mierzą się klienci oraz partnerzy firmy.

- Ukierunkowani na zapewnienie naszym klientom możliwie najskuteczniejszego strategicznego wsparcia w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu, postawiliśmy na zupełnie nowe, wielowymiarowe podejście do rynku – zarówno w zakresie sektora nieruchomości, jak i poza nim – tworząc zespół wybitnych liderów z unikalnym międzysektorowym doświadczeniem. Zewnętrzne komunikowanie naszej narracji ma krytyczne znaczenie oraz stanowi jeden z kluczowych filarów naszej Strategii 2025. Jest to wyzwanie wymagające nie tylko odpowiedniego doświadczenia, ale też świeżego spojrzenia – stąd zdecydowaliśmy się zaprosić JLL Polska kolejnego eksperta spoza branży nieruchomości. Jestem przekonany, że z szerokim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej i PR, Paulina Smaszcz jest właściwą osobą do wsparcia nas w przeprowadzeniu transformacji rynku. Paulina ma holistyczne spojrzenie na kierunek ostatnich zmian rynkowych oraz trendy ESG, co pozwoli jej aktywnie zaangażować się w realizowanie misji JLL oraz wspieranie naszych wartości – mówi Mateusz Bonca, Chief Executive Officer JLL Polska.

Dr Paulina Smaszcz od 25 lat wspiera kobiety w osobistym oraz profesjonalnym rozwoju, ma też znaczące doświadczenie jako konsultantka i trenerka biznesu. W nowej roli będzie miała istotny wpływ na wdrożenie strategii People Experience w JLL, której celem jest promowanie różnorodności i inkluzywności, a także wspieranie rozwoju zespołów oraz indywidualnych pracowników.

- Nasza ambitna strategia transformacji firmy i rynku wymaga postawienia na odważnych liderów, którzy rozumieją potrzebę kompleksowej zmiany narracji. Nasi klienci oczekują od nas kreatywnego wsparcia oraz współpracy w zakresie podejścia do projektowania i komunikowania długofalowych strategii w odpowiedzi na wymagające strukturalnych zmian wyzwania obejmujące ESG, transformację energetyczną, różnorodność i inkluzywność, a także dostosowywanie miejsc pracy do nowych modeli oraz ewoluujących potrzeb rynku – mówi Piotr Wetmański, Chief Operating Officer JLL Polska.

Bio eksperta

Dr Paulina Smaszcz, Head of Marketing & PR, JLL

Dr Paulina Smaszcz jest ekspertem z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w komunikacji marketingowej oraz PR. Prowadziła liczne strategiczne projekty w środowisku korporacyjnym (w tym Canal+, Bayer, Onet-RASP, Orange, Red Bull, PZU), razem z zarządzanymi przez siebie zespołami zdobywając najbardziej prestiżowe nagrody branży PR. Pracowała także dla wiodących mediów w Polsce (TVN, TVP, Wirtualna Polska) jako dziennikarka i prezenterka telewizyjna.

Dr Paulina Smaszcz ma silną ekspertyzę w zakresie komunikacji strategicznej i kryzysowej, jak również w budowaniu silnych, multifunkcjonalnych zespołów. Jest pasjonatką kompetencji komunikacyjnych, pracuje jako trenerka autoprezentacji i rozwoju osobistego, szkoleniowiec, mentorka i konsultantka biznesowa. Zaangażowana we wspieranie kobiet w osobistym i profesjonalnym rozwoju, stworzyła autorską serię szkoleń i projektów #kobietapetarda, a także napisała książkę „Bądź Kobietą Petardą. Jak zająć się sobą i żyć świadomie” wyróżnioną tytułem Książki Roku w kategorii poradnik szkoleniowy.

Absolwentka polonistyki i socjologii. Wykładowca akademicki Uniwersytetu Warszawskiego, Uniwersytetu SWPS, WSH. Stworzyła autorski kierunek „ePR, digital media i komunikacja kontentowa w świecie 4D”.

Źródło: JLL Polska

www.jll.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764