logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Bielak nowym Account Managerem w Neon Shake

  PR 20.11.2018, przeczytano 1068 razy

Do Neon Shake Advertising dołączył Paweł Bielak. Na stanowisku Account Managera odpowiada za obsługę kluczowych projektów agencji oraz działania związane z influencer marketingiem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-bielak-nowym-account-managerem-w-neon-shake,380203,artykul.html

Wrocławska agencja reklamowa Neon Shake Advertising powiększyła zespół. Do grona ekspertów firmy dołączył Paweł Bielak, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie i marketingu, w tym branży FMCG. Współpracował z takimi markami jak Tesco czy Tymbark, a także firmami Maspex czy Pernod Ricard. Jako manager prowadził nagradzane kampanie.

Na stanowisku Account Managera w Neon Shake Advertising odpowiada za kompleksowe prowadzenie dużych projektów polskich i zagranicznych, między innymi dla Decathlonu, Oranżady Hellena, Takto Finanse czy Generali. Zajmuje się również działaniami związanymi z influencer marketingiem.

Paweł Bielak przez wiele lat pracował w Lemon Sky JWT jako Account Manager i Account Director. Wcześniej zajmował stanowisko Marketing Directora w firmie Rawlplug S.A., a także Influencer Marketing Managera w agencji reklamowej CzART.

Neon Shake Advertising to agencja reklamowa 360 stopni z kompetencjami w obszarach digital, content i video marketingu. Ponad 20-osobowy zespół pracuje dla takich marek jak Decathlon, Generali, Western Union, Work Service, Oranżada Hellena, Echo Investment, Europejski Fundusz Leasingowy czy fiński potentat mleczarski Valio.

Źródło: Neon Shake Advertising

www.neonshake.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764