logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Cegielski Chief Technology Officer w Dentsu Creative

  PR 25.10.2022, przeczytano 647 razy
ilustracja

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP oraz grupy OLX. W dentsu Creative Cegielski będzie zajmować się rozwojem strategii technologicznej, innowacji i produktów. Raportować będzie bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officer w dentsu Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-cegielski-chief-technology-officer-w-dentsu-creative,397747,artykul.html

Do obowiązków nowego CTO należy zarządzanie zespołami technologicznymi, realizacja strategii technologicznej, rozwój kompetencji technologicznych oraz proaktywne wsparcie klientów dentsu w procesie Digital Transformation.

– W dentsu zależy nam na tym, aby dostarczać naszym klientom rozwiązania, których istotnym elementem jest technologia pozwalająca na tworzenie produktów dostosowanych do oczekiwań dzisiejszego rynku. Paweł miał okazję pracować dla dużych marek i rozwijać je w oparciu o strategiczne podejście do wykorzystania platform technologicznych, dlatego jestem przekonany, że jego obecność sprawi, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze bardziej efektywne rozwiązania – mówi Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer w dentsu Creative.

– W swojej karierze zajmowałem się zarządzaniem rozwojem cyfrowym i programowym. Byłem odpowiedzialny za dostarczanie efektywnych rozwiązań IT dla globalnych marek realizując projekty dla klientów WPP, jak również rozwój własnych produktów i platformy OLX Group. Wierzę, że technologia może poprawić nasze życie i ułatwić komunikację, dlatego cieszę się, że będę mógł wspierać klientów dentsu w rozwoju technologicznym – mówi Paweł Cegielski, nowy CTO w dentsu Creative.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764