logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Cegielski Chief Technology Officer w Dentsu Creative

  PR 25.10.2022, przeczytano 634 razy
ilustracja

Paweł Cegielski objął stanowisko Chief Technology Officer w dentsu Creative (dentsu Polska), gdzie pokieruje ponad 100-osobowym zespołem. Nowy CTO ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu działami technologicznymi, które zdobywał pracując m.in. dla grupy reklamowej WPP oraz grupy OLX. W dentsu Creative Cegielski będzie zajmować się rozwojem strategii technologicznej, innowacji i produktów. Raportować będzie bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officer w dentsu Creative.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-cegielski-chief-technology-officer-w-dentsu-creative,397747,artykul.html

Do obowiązków nowego CTO należy zarządzanie zespołami technologicznymi, realizacja strategii technologicznej, rozwój kompetencji technologicznych oraz proaktywne wsparcie klientów dentsu w procesie Digital Transformation.

– W dentsu zależy nam na tym, aby dostarczać naszym klientom rozwiązania, których istotnym elementem jest technologia pozwalająca na tworzenie produktów dostosowanych do oczekiwań dzisiejszego rynku. Paweł miał okazję pracować dla dużych marek i rozwijać je w oparciu o strategiczne podejście do wykorzystania platform technologicznych, dlatego jestem przekonany, że jego obecność sprawi, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom jeszcze bardziej efektywne rozwiązania – mówi Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer w dentsu Creative.

– W swojej karierze zajmowałem się zarządzaniem rozwojem cyfrowym i programowym. Byłem odpowiedzialny za dostarczanie efektywnych rozwiązań IT dla globalnych marek realizując projekty dla klientów WPP, jak również rozwój własnych produktów i platformy OLX Group. Wierzę, że technologia może poprawić nasze życie i ułatwić komunikację, dlatego cieszę się, że będę mógł wspierać klientów dentsu w rozwoju technologicznym – mówi Paweł Cegielski, nowy CTO w dentsu Creative.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764