logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Paweł Gardasiewicz (Grupa Advertis): Celem jest mistrzostwo

  PR 01.08.2014, przeczytano 6403 razy

Wiara we własne możliwości to za mało, potrzebna jest oparta na ciężkiej pracy pewność, że osiągniemy każdy kolejny cel – mówi Paweł Gardasiewicz, tegoroczny mistrz Europy w klasie Raceboard i Prezes Zarządu Grupy Advertis, która  specjalizuje  się w projektowaniu i kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej największych polskich i światowych marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-gardasiewicz-%28grupa-advertis%29%3A-celem-jest-mistrzostwo,22316,artykul.html

Na pytanie o to, skąd u aktywnego sportowca pomysł na stworzenie agencji reklamowej, odpowiada: Sport to pasja, której nadal pozostaję wierny, ale zależało mi na tym, aby by mieć coś swojego, coś czego funkcjonowanie daje poczucie bezpieczeństwa. I tak powstała Grupa Advertis, w której portfolio znajdują się realizacje wykonane dla marek takich jak: Medicover, Unilever, Warta, Jeromino Martins Polska, Kulczyk investment, Bayer, Roche, Kompania Piwowarska, Play, Motorola, Allianz, BNP Paribas, Infiniti, BMW, Google, GUESS czy Teatr 6 piętro oraz dla pracowni architektonicznych min. Nizo Design International, Massive Design, Robert Majkut. Do najciekawszych realizacji firmy należy m.in. przygotowanie około 180 elementów ekspozycji do wystawy stałej w podziemiach Muzeum Historii Żydów Polskich, autorstwa pracowni Nizo Design.

Doświadczenie zdobyte przez lata aktywnego udziału w sportowej rywalizacji jest niezwykle cenne w działalności biznesowej. Wszystkie nasze projekty są bardzo wymagające, wkładamy w nie mnóstwo energii. To jak przygotowania do zawodów – długi okres treningów, by na koniec uzyskać wymarzony efekt. Chcemy tworzyć na rynku nową jakość, produkty i usługi na najwyższym poziomie, które przykuwają uwagę, intrygują. Grupę Advertis charakteryzuje dbałość o detal, wykorzystywanie najnowszych technologii oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką aranżowanych przestrzeni.

Zarówno na wodzie, jak i w pracy przy kolejnych realizacjach moim celem jest mistrzostwo. Windsurfing jest nieprzewidywalny, wynik zależy od wielu czynników, na które nie mamy wpływu, jak kontuzje czy warunki atmosferyczne. Dlatego tyle satysfakcji daje mi moja praca, tutaj wszystko jest w naszych rękach. Od pomysłu, przez projekt, po realizację – podkreśla Gardasiewicz. Grupa Advertis specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu identyfikacji wizualnej marek. Wspiera klienta od momentu kreacji, przez wybór odpowiednich materiałów i wykonanie. Agencja ma własny dział designu, który na bieżąco śledzi światowe trendy. Przykładem wykorzystania innowacyjnych rozwiązań jest między innymi przygotowanie szaty graficznej multimedialnego salonu popularno-naukowego firmy Bayer.

W latach 2009-2013 Grupa Advertis, jako beneficjent programu unijnego RPO 1.5, pozyskała finansowanie na budowę nowej siedziby oraz wyposażenie nowoczesnego parku maszynowego. Osiągnięto dzięki temu całkowitą niezależność od podwykonawców, która wraz z doświadczeniem oraz wszechstronnym zapleczem projektowym i produkcyjnym stawia firmę w czołówce wykonawców trudnych i nietypowych zleceń. Firma reprezentowała Mazowsze podczas Prezentacji Polskich Regionów z okazji dziesięciolecia wejścia do Unii Europejskiej, jako przykład najbardziej efektywnego wykorzystania środków unijnych.

Mówiąc o analogiach miedzy sportem a prowadzeniem biznesu muszę wspomnieć o podstawowej różnicy. Jako windsurfer, w ostatnim etapie, na wodzie pracuję na swój sukces sam, natomiast w Grupie Advertis mam fantastyczną, sprawdzoną załogę. Moi pracownicy to grupa ludzi z pasją i umiejętnościami, którym ufam w stu procentach a każda ukończona realizacja, która spełniła oczekiwania naszych klientów, daje nie mniejszą satysfakcję niż złoty medal.

Źródło: Grupa Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764