logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Paweł Gardasiewicz (Grupa Advertis): Celem jest mistrzostwo

  PR 01.08.2014, przeczytano 6408 razy

Wiara we własne możliwości to za mało, potrzebna jest oparta na ciężkiej pracy pewność, że osiągniemy każdy kolejny cel – mówi Paweł Gardasiewicz, tegoroczny mistrz Europy w klasie Raceboard i Prezes Zarządu Grupy Advertis, która  specjalizuje  się w projektowaniu i kompleksowej realizacji elementów komunikacji wizualnej największych polskich i światowych marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-gardasiewicz-%28grupa-advertis%29%3A-celem-jest-mistrzostwo,22316,artykul.html

Na pytanie o to, skąd u aktywnego sportowca pomysł na stworzenie agencji reklamowej, odpowiada: Sport to pasja, której nadal pozostaję wierny, ale zależało mi na tym, aby by mieć coś swojego, coś czego funkcjonowanie daje poczucie bezpieczeństwa. I tak powstała Grupa Advertis, w której portfolio znajdują się realizacje wykonane dla marek takich jak: Medicover, Unilever, Warta, Jeromino Martins Polska, Kulczyk investment, Bayer, Roche, Kompania Piwowarska, Play, Motorola, Allianz, BNP Paribas, Infiniti, BMW, Google, GUESS czy Teatr 6 piętro oraz dla pracowni architektonicznych min. Nizo Design International, Massive Design, Robert Majkut. Do najciekawszych realizacji firmy należy m.in. przygotowanie około 180 elementów ekspozycji do wystawy stałej w podziemiach Muzeum Historii Żydów Polskich, autorstwa pracowni Nizo Design.

Doświadczenie zdobyte przez lata aktywnego udziału w sportowej rywalizacji jest niezwykle cenne w działalności biznesowej. Wszystkie nasze projekty są bardzo wymagające, wkładamy w nie mnóstwo energii. To jak przygotowania do zawodów – długi okres treningów, by na koniec uzyskać wymarzony efekt. Chcemy tworzyć na rynku nową jakość, produkty i usługi na najwyższym poziomie, które przykuwają uwagę, intrygują. Grupę Advertis charakteryzuje dbałość o detal, wykorzystywanie najnowszych technologii oraz umiejętność połączenia funkcjonalności z estetyką aranżowanych przestrzeni.

Zarówno na wodzie, jak i w pracy przy kolejnych realizacjach moim celem jest mistrzostwo. Windsurfing jest nieprzewidywalny, wynik zależy od wielu czynników, na które nie mamy wpływu, jak kontuzje czy warunki atmosferyczne. Dlatego tyle satysfakcji daje mi moja praca, tutaj wszystko jest w naszych rękach. Od pomysłu, przez projekt, po realizację – podkreśla Gardasiewicz. Grupa Advertis specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu identyfikacji wizualnej marek. Wspiera klienta od momentu kreacji, przez wybór odpowiednich materiałów i wykonanie. Agencja ma własny dział designu, który na bieżąco śledzi światowe trendy. Przykładem wykorzystania innowacyjnych rozwiązań jest między innymi przygotowanie szaty graficznej multimedialnego salonu popularno-naukowego firmy Bayer.

W latach 2009-2013 Grupa Advertis, jako beneficjent programu unijnego RPO 1.5, pozyskała finansowanie na budowę nowej siedziby oraz wyposażenie nowoczesnego parku maszynowego. Osiągnięto dzięki temu całkowitą niezależność od podwykonawców, która wraz z doświadczeniem oraz wszechstronnym zapleczem projektowym i produkcyjnym stawia firmę w czołówce wykonawców trudnych i nietypowych zleceń. Firma reprezentowała Mazowsze podczas Prezentacji Polskich Regionów z okazji dziesięciolecia wejścia do Unii Europejskiej, jako przykład najbardziej efektywnego wykorzystania środków unijnych.

Mówiąc o analogiach miedzy sportem a prowadzeniem biznesu muszę wspomnieć o podstawowej różnicy. Jako windsurfer, w ostatnim etapie, na wodzie pracuję na swój sukces sam, natomiast w Grupie Advertis mam fantastyczną, sprawdzoną załogę. Moi pracownicy to grupa ludzi z pasją i umiejętnościami, którym ufam w stu procentach a każda ukończona realizacja, która spełniła oczekiwania naszych klientów, daje nie mniejszą satysfakcję niż złoty medal.

Źródło: Grupa Advertis

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764