logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

  PR 01.04.2019, przeczytano 252 razy

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-heinze-creative-directorem-w-walk-creative,381883,artykul.html

Swoją reklamową karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako Copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCANN Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw. Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej: od Copywritera po Executive Creative Directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken. Realizował projekty w większości kategorii produktowych, najwięcej czasu poświęcił telekomunikacji, alkoholom niskoprocentowym, usługom finansowym i ubezpieczeniowym, detergentom oraz motoryzacji. Prowadził szkolenia, kursy i wykłady dla klientów oraz szkół, w tym kurs w Colegium Civitas na wydziale socjologii i komunikacji społecznej, dotyczący kampanii zintegrowanych.

Zasiadał w jury takich konkursów jak KTR, Golden Drum (President), The CUP (Instambuł), Cristal Middle East (Liban), Ad Stars Asia. Pięciokrotnie zasiadał w radzie GPC – Leo Burnett Global Product Committee. Prace jego autorstwa oraz współautorstwa zdobywały nagrody i były nominowane m.in. w Cannes Lions, One Show Entertainment, ADC NY, D&AD, Eurobest, Effie, Ads of the World, Epica, Cristal Europe, The Cup, Young Guns, Golden Drum i KTR. Były również publikowane w Luerzers Archive, Shots Magazine i Contagious.

- Dołączenie do Walk Creative to coś więcej niż kolejny krok na mojej zawodowej drodze. To przede wszystkim możliwość realizacji ambicji, pomysłów i refleksji, zebranych w czasie mojej wieloletniej i zróżnicowanej kariery. W tym sensie Walk Creative oferuje wprost nieograniczone możliwości, nieczęsto spotykane na naszym rynku – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Do Walk Creative dołączył z początkiem kwietnia, zastępując na stanowisku Creative Directora Mariusza Piturę, który zakończył współpracę z agencją. Będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów. Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku.

- Dołączenie Pawła do naszego zespołu to kolejny krok w rozwoju spółki. Jestem przekonany, że jego kompetencje i doświadczenie pozwolą nam wspólnie zrealizować wiele nowych i ciekawych projektów – mówi Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

- Cieszę się, że to właśnie Paweł zastąpi mnie na tym stanowisku. Kibicuję jemu i całej agencji – dodaje Mariusz Pitura, który żegna się z Grupą Walk i rozpoczyna współpracę z inną agencją.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nobonobo – marka Inspirium zmienia nazwę
Rebranding marki wprowadzony jest od września. Obejmuje on nową nazwę, logotyp, system identyfikacji wizualnej oraz stronę internetową. Zmiany są wyrazem nowego otwarcia dla firmy. Już pod nową marką Nobonobo kolekcje uzupełnią meble zaprojektowane przez Tomka Rygalika, jej dyrektora artystycznego.
Drukarnia Chroma.pl wspiera początek sezonu na kalendarze
Rozpoczął się sezon kalendarzowy 2020. Firmy, które samodzielnie przygotowują kalendarze, mogą liczyć na wsparcie drukarni internetowej Chroma.pl. Specjalnie dla nich przygotowała ona ofertę kalendariów do jednodzielnych i trójdzielnych kalendarzy firmowych.
Canon: I-sensys LBP852Cx - najnowsza kolorowa drukarka A3
Jeśli potrzebujesz uniwersalnej, kolorowej drukarki A3, która zmieści się na Twoim biurku – Canon przygotował urządzenie specjalnie dla ciebie. Najnowszy model i-SENSYS LBP852Cx to niewielkie urządzenie biurkowe, które oferuje szerokie spektrum możliwości druku kolorowego w wysokiej jakości. Idealny sposób na natychmiastową realizację wszystkich...
Ewelina Wojtysiak-Sowa nowym Client Service Directorem w Made in PR
Od 1 września br. Ewelina Wojtysiak-Sowa otrzymała awans, obejmując nowo utworzone stanowisko Client Service Directora. Zmiana jest związana z dynamicznym rozwojem agencji i potrzebą dalszego wdrażania najwyższych, międzynarodowych standardów jakości.
Apptension buduje własny Dział Kreatywny
Apptension – software house, współpracujący z inwestorami, startupami i agencjami –  od początku września uruchomił w swoich strukturach Dział Kreatywny. Na jego czele stanął Michał Gutkowski, związany z firmą od 2014 roku. Do głównych zadań zespołu należy eksplorowanie nowych technologii, takich jak AR czy VR w kontekście wyzwań, przed...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764