logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

  PR 01.04.2019, przeczytano 828 razy

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-heinze-creative-directorem-w-walk-creative,381883,artykul.html

Swoją reklamową karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako Copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCANN Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw. Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej: od Copywritera po Executive Creative Directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken. Realizował projekty w większości kategorii produktowych, najwięcej czasu poświęcił telekomunikacji, alkoholom niskoprocentowym, usługom finansowym i ubezpieczeniowym, detergentom oraz motoryzacji. Prowadził szkolenia, kursy i wykłady dla klientów oraz szkół, w tym kurs w Colegium Civitas na wydziale socjologii i komunikacji społecznej, dotyczący kampanii zintegrowanych.

Zasiadał w jury takich konkursów jak KTR, Golden Drum (President), The CUP (Instambuł), Cristal Middle East (Liban), Ad Stars Asia. Pięciokrotnie zasiadał w radzie GPC – Leo Burnett Global Product Committee. Prace jego autorstwa oraz współautorstwa zdobywały nagrody i były nominowane m.in. w Cannes Lions, One Show Entertainment, ADC NY, D&AD, Eurobest, Effie, Ads of the World, Epica, Cristal Europe, The Cup, Young Guns, Golden Drum i KTR. Były również publikowane w Luerzers Archive, Shots Magazine i Contagious.

- Dołączenie do Walk Creative to coś więcej niż kolejny krok na mojej zawodowej drodze. To przede wszystkim możliwość realizacji ambicji, pomysłów i refleksji, zebranych w czasie mojej wieloletniej i zróżnicowanej kariery. W tym sensie Walk Creative oferuje wprost nieograniczone możliwości, nieczęsto spotykane na naszym rynku – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Do Walk Creative dołączył z początkiem kwietnia, zastępując na stanowisku Creative Directora Mariusza Piturę, który zakończył współpracę z agencją. Będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów. Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku.

- Dołączenie Pawła do naszego zespołu to kolejny krok w rozwoju spółki. Jestem przekonany, że jego kompetencje i doświadczenie pozwolą nam wspólnie zrealizować wiele nowych i ciekawych projektów – mówi Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

- Cieszę się, że to właśnie Paweł zastąpi mnie na tym stanowisku. Kibicuję jemu i całej agencji – dodaje Mariusz Pitura, który żegna się z Grupą Walk i rozpoczyna współpracę z inną agencją.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764