logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

  PR 01.04.2019, przeczytano 487 razy

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-heinze-creative-directorem-w-walk-creative,381883,artykul.html

Swoją reklamową karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako Copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCANN Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw. Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej: od Copywritera po Executive Creative Directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken. Realizował projekty w większości kategorii produktowych, najwięcej czasu poświęcił telekomunikacji, alkoholom niskoprocentowym, usługom finansowym i ubezpieczeniowym, detergentom oraz motoryzacji. Prowadził szkolenia, kursy i wykłady dla klientów oraz szkół, w tym kurs w Colegium Civitas na wydziale socjologii i komunikacji społecznej, dotyczący kampanii zintegrowanych.

Zasiadał w jury takich konkursów jak KTR, Golden Drum (President), The CUP (Instambuł), Cristal Middle East (Liban), Ad Stars Asia. Pięciokrotnie zasiadał w radzie GPC – Leo Burnett Global Product Committee. Prace jego autorstwa oraz współautorstwa zdobywały nagrody i były nominowane m.in. w Cannes Lions, One Show Entertainment, ADC NY, D&AD, Eurobest, Effie, Ads of the World, Epica, Cristal Europe, The Cup, Young Guns, Golden Drum i KTR. Były również publikowane w Luerzers Archive, Shots Magazine i Contagious.

- Dołączenie do Walk Creative to coś więcej niż kolejny krok na mojej zawodowej drodze. To przede wszystkim możliwość realizacji ambicji, pomysłów i refleksji, zebranych w czasie mojej wieloletniej i zróżnicowanej kariery. W tym sensie Walk Creative oferuje wprost nieograniczone możliwości, nieczęsto spotykane na naszym rynku – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Do Walk Creative dołączył z początkiem kwietnia, zastępując na stanowisku Creative Directora Mariusza Piturę, który zakończył współpracę z agencją. Będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów. Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku.

- Dołączenie Pawła do naszego zespołu to kolejny krok w rozwoju spółki. Jestem przekonany, że jego kompetencje i doświadczenie pozwolą nam wspólnie zrealizować wiele nowych i ciekawych projektów – mówi Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

- Cieszę się, że to właśnie Paweł zastąpi mnie na tym stanowisku. Kibicuję jemu i całej agencji – dodaje Mariusz Pitura, który żegna się z Grupą Walk i rozpoczyna współpracę z inną agencją.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Kowalewska dyrektorką marketingu firmy Wawel
Od 1 lutego działem marketingu producenta słodyczy pokieruje Monika Kowalewska. Odpowiadać będzie za strategię, wizerunek marki, zarządzanie kategoriami produktów, sklepy firmowe, fundację Wawel z Rodziną oraz całość działań marketingowych firmy Wawel.
Kampania społeczna „Pracodawca z sercem”, mająca na celu zwiększenie szans osób niepełnosprawnych na rynku pracy zyskała patronat honorowy Minister Rodziny i Polityki Społecznej Marleny Maląg. Celem akcji jest poszerzenie świadomości w kwestii korzyści dla pracodawców wynikających z zatrudnienia niepełnosprawnych pracowników, a także burzenie stereotypów i barier...
Paweł Orleański nowym Ambasadorem marki Synergio
Wspieranie ekologii jako element odpowiedzialności społecznej, to wartość realizowana od początku istnienia przez Synergio S.A. Firma aktywnie wspiera ochronę środowiska, dba o jakość powietrza zalesiając Polskę i dostarcza czyste źródeł energii indywidualnym odbiorcom i biznesowi.  Chce również edukować i wpierać Polaków w kreowaniu postaw przyjaznych...
Szybkie wiadomości do dostawców to największa zaleta ESB
Platforma European Sellers&Buyers to darmowe narzędzie dla dystrybutorów i agencji reklamowych. Odznacza się nowoczesną funkcjonalnością i możliwością wysyłania szybkich zapytań produktowych do tysięcy firm z całej Europy i jest stworzona do użytku codziennego. To narzędzie, dzięki któremu możliwe jest błyskawiczne wyszukiwanie dostawców...
Streaming zakupowy – nowa inicjatywa Galerii Młociny
Galeria Młociny poprzez realizację licznych inicjatyw i udogodnień nieustannie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów. Warszawskie centrum handlowe po raz kolejny stanie się prekursorem nieszablonowych działań i już 26 stycznia o godzinie 17:00 wspólnie z marką odzieżową Anataka rozpocznie cykl streamingów live na swoim Facebooku, podczas których...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764