logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative

  PR 01.04.2019, przeczytano 361 razy

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-heinze-creative-directorem-w-walk-creative,381883,artykul.html

Swoją reklamową karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako Copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCANN Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw. Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej: od Copywritera po Executive Creative Directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken. Realizował projekty w większości kategorii produktowych, najwięcej czasu poświęcił telekomunikacji, alkoholom niskoprocentowym, usługom finansowym i ubezpieczeniowym, detergentom oraz motoryzacji. Prowadził szkolenia, kursy i wykłady dla klientów oraz szkół, w tym kurs w Colegium Civitas na wydziale socjologii i komunikacji społecznej, dotyczący kampanii zintegrowanych.

Zasiadał w jury takich konkursów jak KTR, Golden Drum (President), The CUP (Instambuł), Cristal Middle East (Liban), Ad Stars Asia. Pięciokrotnie zasiadał w radzie GPC – Leo Burnett Global Product Committee. Prace jego autorstwa oraz współautorstwa zdobywały nagrody i były nominowane m.in. w Cannes Lions, One Show Entertainment, ADC NY, D&AD, Eurobest, Effie, Ads of the World, Epica, Cristal Europe, The Cup, Young Guns, Golden Drum i KTR. Były również publikowane w Luerzers Archive, Shots Magazine i Contagious.

- Dołączenie do Walk Creative to coś więcej niż kolejny krok na mojej zawodowej drodze. To przede wszystkim możliwość realizacji ambicji, pomysłów i refleksji, zebranych w czasie mojej wieloletniej i zróżnicowanej kariery. W tym sensie Walk Creative oferuje wprost nieograniczone możliwości, nieczęsto spotykane na naszym rynku – mówi Paweł Heinze, Creative Director w Walk Creative.

Do Walk Creative dołączył z początkiem kwietnia, zastępując na stanowisku Creative Directora Mariusza Piturę, który zakończył współpracę z agencją. Będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów. Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku.

- Dołączenie Pawła do naszego zespołu to kolejny krok w rozwoju spółki. Jestem przekonany, że jego kompetencje i doświadczenie pozwolą nam wspólnie zrealizować wiele nowych i ciekawych projektów – mówi Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

- Cieszę się, że to właśnie Paweł zastąpi mnie na tym stanowisku. Kibicuję jemu i całej agencji – dodaje Mariusz Pitura, który żegna się z Grupą Walk i rozpoczyna współpracę z inną agencją.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764