logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Klimaszewski project managerem 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 09.08.2019, przeczytano 1179 razy
ilustracja

Paweł Klimaszewski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-klimaszewski-project-managerem-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,383547,artykul.html

W specjalizującym się w cyfrowej transformacji marek TECH & LAB, odpowiada za wsparcie projektów dla klientów 180, a także nowo pozyskanego biznesu technologicznego. Zakres tych realizacji obejmuje zarówno najnowsze usługi z wykorzystaniem asystentów głosowych, chatboty, platformy e-learningowe, integracje systemów ze wsparciem dla e-commerce, a także niestandardowe zastosowania aplikacji mobilnych oraz opracowywanie prototypów do akcji specjalnych. 

Klimaszewski w branży reklamowej pracuje od siedmiu lat, a nowymi technologiami zajmuje się od trzech. Ma doświadczenie w pracy nad projektami z kategorii branding, identyfikacja wizualna, digital, a także rozwijaniem New Business w agencjach kreatywnych i pracy po stronie klienta. Uczestniczył w digitalowych projektach realizowanych na międzynarodowych rynkach m.in. Brazylia, Meksyk, Argentyna, Włochy, Czechy, Hiszpania, Bułgaria, Szwecja, UK, Tajlandia. Ostatnio pracował w agencji Canvas White, a wcześniej w Grupie ZPR i agencjach Optimise Media Group i Clickad. Realizował projekty dla takich marek jak Orange, Polkomtel, Polpharma czy ING.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764