logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Klimaszewski project managerem 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 09.08.2019, przeczytano 639 razy
ilustracja

Paweł Klimaszewski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-klimaszewski-project-managerem-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,383547,artykul.html

W specjalizującym się w cyfrowej transformacji marek TECH & LAB, odpowiada za wsparcie projektów dla klientów 180, a także nowo pozyskanego biznesu technologicznego. Zakres tych realizacji obejmuje zarówno najnowsze usługi z wykorzystaniem asystentów głosowych, chatboty, platformy e-learningowe, integracje systemów ze wsparciem dla e-commerce, a także niestandardowe zastosowania aplikacji mobilnych oraz opracowywanie prototypów do akcji specjalnych. 

Klimaszewski w branży reklamowej pracuje od siedmiu lat, a nowymi technologiami zajmuje się od trzech. Ma doświadczenie w pracy nad projektami z kategorii branding, identyfikacja wizualna, digital, a także rozwijaniem New Business w agencjach kreatywnych i pracy po stronie klienta. Uczestniczył w digitalowych projektach realizowanych na międzynarodowych rynkach m.in. Brazylia, Meksyk, Argentyna, Włochy, Czechy, Hiszpania, Bułgaria, Szwecja, UK, Tajlandia. Ostatnio pracował w agencji Canvas White, a wcześniej w Grupie ZPR i agencjach Optimise Media Group i Clickad. Realizował projekty dla takich marek jak Orange, Polkomtel, Polpharma czy ING.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764