logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Klimaszewski project managerem 180heartbeats + Jung v Matt

  PR 09.08.2019, przeczytano 712 razy
ilustracja

Paweł Klimaszewski został project managerem w zespole kompetencyjnym TECH & LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-klimaszewski-project-managerem-180heartbeats-%2B-jung-v-matt,383547,artykul.html

W specjalizującym się w cyfrowej transformacji marek TECH & LAB, odpowiada za wsparcie projektów dla klientów 180, a także nowo pozyskanego biznesu technologicznego. Zakres tych realizacji obejmuje zarówno najnowsze usługi z wykorzystaniem asystentów głosowych, chatboty, platformy e-learningowe, integracje systemów ze wsparciem dla e-commerce, a także niestandardowe zastosowania aplikacji mobilnych oraz opracowywanie prototypów do akcji specjalnych. 

Klimaszewski w branży reklamowej pracuje od siedmiu lat, a nowymi technologiami zajmuje się od trzech. Ma doświadczenie w pracy nad projektami z kategorii branding, identyfikacja wizualna, digital, a także rozwijaniem New Business w agencjach kreatywnych i pracy po stronie klienta. Uczestniczył w digitalowych projektach realizowanych na międzynarodowych rynkach m.in. Brazylia, Meksyk, Argentyna, Włochy, Czechy, Hiszpania, Bułgaria, Szwecja, UK, Tajlandia. Ostatnio pracował w agencji Canvas White, a wcześniej w Grupie ZPR i agencjach Optimise Media Group i Clickad. Realizował projekty dla takich marek jak Orange, Polkomtel, Polpharma czy ING.

Źródło: 180heartbeats + Jung v Matt

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Niespokojne czasy sprawiły, że wiele firm stara się dostosować ofertę do aktualnych potrzeb rynku. Ultima Displays Polska nie pozostaje w tyle. Firma znalazła nowe zastosowania swoich standardowych produktów, które pozwalają zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeni publicznej.
25 tysięcy dla Rak'n'Roll Music - Donguralesko dziękuje teledyskiem
DonGURALesko wraz z Fundacją Rak’n’Roll przedstawiają „Wschód”, utwór i teledysk, które powstały w podziękowaniu za wpłaty fanów muzyka dla pacjentów onkologicznych. Zbiórka rapera osiągnęła 250% założonego celu – do podopiecznych Fundacji trafi ponad 25 000 zł.
Światowa Organizacja Turystyki i CNN z kampanią Travel Tomorrow
CNN International Commercial rusza z nową kampanią przygotowaną dla swojego wieloletniego partnera – Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO). Głównym przesłaniem projektu Travel Tomorrow jest inspirowanie ludzi do marzeń o przyszłych destynacjach i „podróży jutra” w czasach, gdy będzie to już bezpieczne.
Ricoh: Pandemia - jak dostosować się do nowych wymogów?
Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druku komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business...
Flagowy salon Intersport 2.0 w Warszawie otwarty
Sieć INTERSPORT Polska otworzyła pierwszy w Warszawie salon nowej generacji w formacie INTERSPORT 2.0. Jeden z najnowocześniejszych multibrandowych konceptów sportowych znajduje się w centrum handlowym Westfield Arkadia. Bogata oferta produktowa jest skierowana do osób aktywnych, które regularnie trenują lub dopiero planują rozpocząć swoją sportową przygodę....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764