logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Paweł Kowalewski jedynym Polakiem w strukturach IAA Global

  PR 08.09.2016, przeczytano 659 razy

Paweł Kowalewski prezes Communication Unlimited po raz czwarty został wybrany na stanowisko IAA Global Vice President.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pawel-kowalewski-jedynym-polakiem-w-strukturach-iaa-global,29865,artykul.html

IAA Global Office w oficjalnym komunikacie poinformowało o osobach, które przez najbliższe dwa lata zajmą stanowiska Global Vice Presidents. Wśród nich znalazł się Paweł Kowalewski z Communication Unlimited, obecnie członek Rady Nadzorczej IAA Polska, który będzie pełnił  funkcję Vice Presidenta czwartą kadencję.

Paweł Kowalewski - jeden z pierwszych członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (od 1993 r.), czterokrotnie wybierany na Prezesa polskiego oddziału Stowarzyszenia, trzykrotnie pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAA Polska. Jest jedynym Polakiem w strukturach IAA Global.

Obecnie został wybrany na stanowisko Vice President Membership odpowiedzialnego za rozwój Stowarzyszenia na świecie. Prezes i dyrektor kreatywny Agencji Communication Unlimited – jednej z pierwszych w Polsce niezależnych agencji reklamowych. W latach 1984-85 przebywał na stypendium w Heidelbergu. W 1985 roku rozpoczął pracę na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od 1994 r. prowadzi na tym wydziale pracownię reklamy. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W czasie studiów założył słynną formację artystyczną GRUPPA.

IAA to organizacja o zasięgu światowym reprezentująca interesy branży reklamowej od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków. W naszym kraju IAA Polska jest jedyną organizacją zrzeszającą wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej, czyli  reklamodawców,  media, agencje reklamowe i domy mediowe.

Źródło: Communication Unlimited

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
Nikon: uniwersalny superzoom Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR
Nikon wprowadza do sprzedaży nowy obiektyw zmiennoogniskowy z serii Z – NIKKOR Z 28-400mm f/4-8 VR. Dzięki kompaktowym wymiarom, małej masie i aż 14,2-krotności zooma jest on niezwykle uniwersalny i wygodny do w codziennym użytkowaniu z korpusem Nikon Z. Obiektyw sprawdzi się różnorodnych warunkach, zależnych od inspiracji: od rozległych krajobrazów, poprzez klimatyczną...
Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764